Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@15:21:31 GMT

قالیباف درگذشت حجت الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۲۵۷

قالیباف درگذشت حجت الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، در پیام محمدباقر قالیباف که به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد علی شهیدی محلاتی منتشر شده، آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در طول سالیان از خدمتگزاران صدیق انقلاب و یاور نظام و رهبری بودند که سابقه نمایندگی دوره سوم مجلس را نیز در کارنامه خویش داشتند.

ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم، دوستان و خانواده ارجمند، برای ایشان رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیش از این از سال ۱۳۹۲ به مدت هفت سال معاونت رئیس جمهوری و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز برعهده داشت بامداد امروز ۹ آذرماه براثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سمت‌های مختلفی به خدمت پرداخت که از آن جمله می‌توان به ریاست عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه، رئیس بازرسی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رئیس جمهوری اشاره کرد.

وی ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۹ در نامه‌ای به رئیس جمهوری استعفای خود را اعلام و علت آن را بیماری و عمل به توصیه پزشکان عنوان کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران محمدباقر قالیباف مشرق مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام شهیدی بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام شهیدی محلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت