Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:32:08 GMT

گلزنی شماره 99 ملوان در خاص‌ترین روز سال!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۲۹۸

مهاجم ملوانی‌ها در دومین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران توانست برای تیمش گلزنی کند و به مادر فقید خود این گل را تقدیم کرد.

به گزارش "ورزش سه" محمد مهری مهاجم تنکابنی و 27 ساله ملوان بندرانزلی که سال‌ها تجربه بازی در رقابت‌های لیگ یک و دو فوتبال ایران را دارد، امروز توانست اولین گل خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک و دومین مسابقه به ثمر برساند؛ آن‌هم در روزی که به نوعی خاص‌ترین روز سال 99 به شمار می‌رود و مهاجم شماره 99 ملوانی‌ها توانست در این روز برای تیمش گلزنی کند و در دیدار حساس مقابل چوکا تالش، تیمش را پیش بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مهری پس از گلزنی خود مقابل چوکا، پیراهن خود را بالا داد و به مادر فقید خود هدیه کرد؛ ملوان امروز با کسب پیروزی مقابل چوکا تالش توانست چهارمین امتیاز خود در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول را به دست آورد و شروع خوبی در مسابقات فصل جاری با هدایت مازیار زارع تاکنون داشته است.

ملوان بندرانزلی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین دیدار مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ امروز ۷ اردیبهشت تیم تایلند میزبان برابر تاجیکستان به میدان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های معمول و اضافه در ضربات پنالتی با برتری ۶ به ۵ میزبان به پایان رسید. تایلند با کسب این نتیجه سومین بار جواز حضور در فینال جام ملت‌های آسیا را کسب کرد. حریف تایلند در دیدار پایانی، برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی خواهد بود.    در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.     در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه، این بخت را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)