Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،در این تجمع اعتراض کنندگان با دست داشتن نوشته‌هایی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، خواستار مجازات عاملان و آمران این اقدام و نیز پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به این عمل منشانه شدند.

حجت‌الاسلام رسول برگی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این تجمع با بیان اینکه تنها راه مجازات عاملین ترور شهید فخری زاده، انتقام سخت است نه مذاکره  گفت:دل‌های ما و همه مستضعفان جهان به خاطر این مصیبت بزرگ و شهادت عظیمی که نصیب این بزرگ مرد شد، ناراحت است، اما شهادت هنر مردان خداست و اگر انسان در صبح با شهادت از بین نرود، مطمئناً شام مرگ در انتظار او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: با شهادت سردار سلیمانی دشمن می‌خواست شمع فروزان و نور تابان وجود سردار را از بین ببرد، اما امروز حتی در قلب آمریکا با نام سردار سلیمانی، علیه آمریکا شعار می‌دهند و دشمنان نمی‌دانستند که سردار سلیمانی همانند شیشه‌ای بود که بعد از شکسته شدن هم برّنده‌تر شد و همه عالم را فرا گرفت.

او از کسانی که مخالف به کار بردن عنوان دانشمند هسته‌ای برای شهید فخری زاده هستند، انتقاد کرد و گفت: رهبر انقلاب خط بطلان بر این صحبت‌ها کشیدند و شهید فخری زاده را دانشمند ممتاز هسته‌ای و دفاعی ایران اسلامی خطاب کردند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به ترس و واهمه اروپایی‌ها از جریان به وجود آمده بعد از شهادت دکتر فخری زاده ادامه داد: هر چند اروپایی‌ها از ترسشان ترور این شهید را محکوم می‌کنند، اما می‌دانیم که همه این حرف‌ها نقشه‌ای بیش نیست و پشت این ترور دولت‌های زیادی هستند.

برگی یادآوری کرد: قرار دادن همه جزئیات در اختیار دشمن، نشانه‌ای از وجود جریان نفوذی است و روزی که ما گفتیم نباید لیست اسامی دانشمندانمان به آژانس بین المللی انرژی اتمی داده شود، عده‌ای به ما گفتند شما دلواپس، بی هویت و بی شناسنامه هستید و باید به جهنم بروید.

او اضافه کرد: ما نیز اکنون می‌گوئیم بی‌هویت کسی است که شهید فخری زاده را فروخت و بی شناسنامه کسی است که قاسم سلیمانی را فروخت.

او به تاکید رهبری بر ادامه راه این شهید و همچنین انتقام از عاملان و آمران این جنایت اشاره کرد و افزود: باید راه این شهید توسط شاگردانی که به صورت علمی و عملی تربیت یافته این شهید هستند، ادامه یابد و همچنین عاملان و آمران این ترور نیز باید شناخته شده و به سزای اعمال خود برسند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: ما در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز جمع شده‌ایم تا به همه زحمت‌کشان عرصه دیپلماسی کشور بگوییم که ما مذاکره نمی‌خواهیم، بلکه انتقام سخت می‌خواهیم و راه شناختن آمرین و عاملین ترور مذاکره نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهیدفخری زاده تبلیغات اسلامی تروریست ها شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی در مسجدی در هرات را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت شد و آمادگی خود را برای تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

خبرگزاری صدای افغان (آوا) نوشت: در پی حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.
 
در پی حمله مسلحانه دوشنبه شب به مسجد امام زمان (عج) شهرک گذره هرات حداقل ۷ نفر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش