Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@03:05:27 GMT

گلی که هروویه میلیچ را از تنهایی درآورد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۴۷۰

   به گزارش جام نیوز،  هروویه میلیچ تا پیش از شروع فصل جاری لیگ برتر حتی تا آستانه فسخ قراردادش با استقلال هم پیش رفت، ظرف روزهای گذشته پس از گل ۳ امتیازی که برای تیمش زد، همواره شاهد اتفاقات خوب است.

 

پاقدم خوب محمد نادری

میلیچ در این فصل در همه دیدارهای استقلال در ترکیب اولیه بوده و از بازی قبل روبه‌روی ماشین‌سازی با ورود نادری به ترکیب استقلال با خیال آسوده در جناح چپ تا محوطه ۱۸ قدم حریف پیش می‌رفت و به نظر می‌رسد با کسب هماهنگی بیشتر با محمد نادری می‌تواند این جناح تیم استقلال را به یکی از مهمترین و قوی‌ترین ابزار استقلال برای کسب نتایج و امتیازات لیگ تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بالاخره خانه‌دار شد

میلیچ در طول یک ماه گذشته بارها از مسئولان باشگاه تقاضا می‌کرد برای آوردن همسر و فرزندانش به ایران یک خانه برایش تهیه کنند ولی این اتفاق تا چند روز قبل قطعیت پیدا نکرده بود تا اینکه در روزهای پایانی هفته گذشته این مهم هم برایش محقق شد و او توانست به خانه جدیدش نقل مکان کند. البته این آخرین اتفاق خوبی نبود که ظرف روزهای گذشته پس از گلزنی در ترکیب استقلال برایش رخ داد.

 

میلیچ پولدار هم شد

هروویه که در فصل گذشته به دلیل عدم پرداخت به موقع مبلغ قراردادش در تاریخ‌هایی که در قراردادش آمده بود دو، سه بار به صورت جدی باشگاه را تهدید به شکایت و حتی جدایی از این تیم کرده بود، در همین یکی، دو روز گذشته طلبش را هم از استقلال دریافت کرد و از این حیث هم خیالش آسوده شد تا به استقبال مهمترین اتفاق این هفته‌هایش برود.

 

حضور میلیچ‌ها در تهران

اما مهمترین اتفاقی که برای میلیچ رخ داد، حضور همسر و فرزندانش در ایران بود که روز گذشته با ورود آنها به تهران اتفاق افتاد. او که در طول سال گذشته بارها بابت دوری از خانواده‌اش مصاحبه کرده و بابت وضعیت کرونا ابراز نگرانی می‌کرد که نمی‌تواند آنها را به تهران بیاورد یا می‌گفت خانواده‌اش بابت زندگی در ایران بدون آنها نگران هستند، حالا با فراغ خاطر هر شب که به خانه برگردد هم فرزندانش را در آغوش می‌گیرد و هم غذای گرم دستپخت همسرش را می‌خورد و به دوران غذا خوردن در رستوران‌ها پایان می‌دهد.

 

امیدوارم باز هم گل بزنم

هروویه میلیچ که بابت وضعیت فعلی‌اش راضی به نظر می‌رسد، فعلاً منتظر عقد قرارداد جدیدش با استقلال است با این همه درباره اتفاقات خوب پس از گلزنی برای استقلال و اینکه طرفداران استقلال هزاران پیام تشکر برایش ارسال کرده بودند، درباره تیم باشگاهی‌اش گفت: «من سرباز استقلال هستم و همواره برای بازی در ترکیب استقلال هیجان دارم. امیدوارم بتوانم باز هم برای استقلال از این گل‌ها بزنم».

خبر ورزشی 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: میلیچ هرویه میلیچ فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/حرف های زیادی برای گفتن دارم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!