Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@21:35:20 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۵۰۲

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از اواخر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود که روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود.

به گزارش ایرنا، «فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور افزود: امروز در شرق استان تهران، قم، جنوب آذربایجان غربی، برخی مناطق زنجان، قزوین و کردستان بارش‌ها شدت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز دوشنبه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده داریم و به تدریج سامانه بارشی از شمال شرق خارج خواهد شد.

به گفته گودرزی بعد از ظهر سه شنبه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب به کشور وارد می‌شود و موجب بارش پراکنده در خوزستان، ایلام، لرستان و چهارمحال و بختیاری خواهد شد.

وی گفت: آسمان تهران امروزی ابری و مه آلود با ادامه بارش باران، گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: مدل‌ها نشان می‌دهند که میانگین بارش در کشور از حدود نیمه آذر تا اواخر دی به‌ویژه در مناطق جنوبی و شرقی در محدوده کمتر از نرمال (میانگین سالانه) خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و استان‌های ساحلی خزر، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش‌ها شدت می‌گیرد و فردا در استان‌های غربی، جنوب غربی، زاگرس مرکزی و جنوبی خواهند بود.

به گفته گودرزی دوشنبه از شدت فعالیت این سامانه بارشی در سراسر کشور کاسته می‌شود و فقط در نوار شمالی، بارش برف و باران و در برخی از نقاط زاگرس جنوبی و مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده نیز پیش‌بینی می‌شود که خلیج‌فارس و دریای خزر مواج و طوفانی باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار آب و هوا سامانه بارشی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران