Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم آاِک آتن چهارمین پیروزی متوالی‌اش را در سوپرلیگ یونان کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته نهم سوپرلیگ یونان تیم آاِک آتن در خانه آستراس به پیروزی 2 بر یک دست یافت. لیوایا (13) و کریم انصاری‌فرد (58) برای آاِک گل زدند. بارالس در دقیقه 44 زننده گل آستراس بود.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 71 بازی با آستراس جایش را به اولیورا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آاِک آتن با 19 امتیاز رتبه سوم جدول سوپرلیگ یونان را به خود اختصاص داده است.

صعود 2 پله‌ای آاِک آتن با گلزنی انصاری‌فرد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد سوپرلیگ یونان انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا