Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی رکابزن لژیونر ایران گفت: کرونا تا حدودی جلوی پیشرفت من را گرفت اما اهداف بزرگی دارم و نمی گذارم هیچ چیزی باعث بی‌انگیزگی ام شود. 

سمیه یزدانی در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه با وجود آغاز فعالیت تیم اسپانیایی خود، نتوانست  تیمش را همراهی کند، بیان کرد: تیم من حدوداً از  مرداد فعالیتش را آغاز کرد و در چند مسابقه در کشور اسپانیا شرکت کرد اما من به دلیل اینکه مسابقه جاده قهرمانی جهان  را در  شهریور پیش رو داشتم ترجیح دادم که ایران بمانم و برای حضور در آن رقابتها آماده شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو نتوانستم تیمم را همراهی کنم ولی متاسفانه شرایط شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هم پیش نیامد.


یزدانی در پاسخ به این پرسش که اکنون تکلیف قرارداد او با تیم اسپانیایی چگونه است، گفت:  فصل  دوچرخه سواری در مهر تمام شد و قرارداد من هم برای سال ۲۰۲۰ به پایان رسید. در حال حاضر مجدداً برای سال ۲۰۲۱ با همان تیم قبلی قرارداد بسته ام و مسابقات ما نیز از اسفند شروع می شوند.


بانوی رکابزن ایران در باره ی اینکه با عضویت در یک تیم اروپایی برنامه زیادی برای پیشرفت خود داشت و توانست برنامه های خود را عملی کند یا خیر، تصریح کرد: تاحدودی کرونا جلوی پیشرفت من را گرفت ولی پیش از شیوع ویروس کرونا خوشبختانه توانستم با حضور در دو مسابقه‌ی سطح بالا با بهترین دوچرخه سواران اروپایی رقابت کنم و  از اختلاف سطح خودم با بهترین ها مطلع شوم. من به این باور رسیدم که با تلاش بیشتر می توانم در سطح رکابزنان اروپایی باشم.


او در مورد وضعیت قراردادها در لیگ برتر بانوان در داخل ایران نیز گفت: ما در لیگ ایران قراردادی نداریم و در ازای شرکت در مسابقات لیگ، پولی دریافت نمی کنیم که مسئله خیلی تأسف آوری است.


تنها دختر دارنده مدال برنز قهرمانی جاده آسیا در ایران در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش کرده تا بلاتکلیفی که در برگزاری مسابقات وجود دارد، در انگیزه اش تاثیر نگذارد، تاکید کرد: من به دلیل اینکه اهداف بزرگی در دوچرخه سواری دارم و از طرفی به شدت به رشته ام علاقه مند هستم بنابراین هیچ چیزی نمی تواند باعث بی انگیزگی ام شود. در حال حاضر نیز مثل همیشه خیلی قوی تمریناتم را دنبال می کنم  تا بتوانم دوباره در قهرمانی آسیا موفق شوم. 
 یزدانی در مورد برنامه ریزی خود برای موفقیت در سال ۲۰۲۱ تاکید کرد: مهم ترین هدفم کسب نتایجی بهتر از سال قبل در تورهای اروپایی است و با توجه به تمرینات سختی که انجام می دهم امیدوارم بتوانم روز به روز پیشرفت خودم را در دوچرخه سواری ببینم و  مزد زحماتم را بگیرم. همچنین دوباره پرچم ایران را در قهرمانی آسیا به اهتزاز دربیاورم.

او  در پایان گفت: آرزوی سلامتی برای همه ورزشکاران دارم که با وجود مشکلات اقتصادی اما با هزینه های شخصی خود باز هم با تمام توان تلاش می کنند تا موفق شوند و برای ایران افتخار آفرین باشند.
 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری بانوان سمیه یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا