Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو حزب ندای ایرانیان گفت: با توجه به شناختی که از مردم ایران دارم، انتخابات آینده انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا خواهد بود.

«سعید نورمحمدی»، عضو حزب ندای ایرانیان، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا با بیان اینکه در شرایط فعلی باتوجه به اتفاقاتی که برای کشور افتاده و شرایطی که ایران در آن، قرار دارد پذیرفتن مسئولیت ریاست جمهوری کار بسیار سختی است، گفت: برخی دوستان، از روی عادت یا علاقه به قدرت، فکر می کنند از عهده این کار برمی آیند و دوست دارند، این پست را بر عهده بگیرند در حالی خودشان می دانند از عهده این کار بر نمی آیند و این اقدام آنها، تعجب برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بیشتر از اینکه چه کسی کاندیدا شود، ما با دو نگاه روبرو هستیم؛ بین این دو نگاه باید مردم تصمیم بگیرند، نگاه اول نگاهی صلح آمیز به سمت تعامل با جهان است. در نگاه تعاملی با جهان، ادامه برجام و پیوستن به fatf در این نگاه قرار می‌گیرد.

نورمحمدی افزود: نگاه دوم، نگاه مقاومت محور است. دوستانی که فکر می کنند، ما باید در این جایگاه بمانیم و مقابل جوامع بین الملل بایستیم و اگر هم لازم شد، سر جنگ داشته باشیم. در واقع انتخابات آینده، انتخاب بین این دو نگاه است و به نظر بنده شخصیت کلیدی انتخابات آینده بر اساس این دو نگاه، ظریف، وزیر امور خارجه، است.

او با اشاره به اقبال ظریف در انتخابات 1400 اظهار کرد: اگر ظریف وارد انتخابات شود، همه کاندیداهای اصلاح طلب و اعتدال گرا حذف و کنار گذاشته می شوند و هیچکدام ورود پیدا نمی کنند و جریان مقاومت هم شانسی در برابر او نخواهد داشت، اما اگر ظریف ورود به انتخابات را نپذیرد، همچنان شخصیت کلیدی انتخابات است و حمایت او می تواند، تعیین کننده رئیس جمهور آینده باشد.

نورمحمدی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از مردم ایران دارم، انتخابات آینده انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا خواهد بود. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات سمت تعامل انتخابات آینده دو نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار انتخاب نماینده مجلس به دور دوم رسید که در این راستا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه دوباره پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

یکی از نامزدهایی که در انتخاب ۲۱ اردیبهشت ماه در گردونه انتخاب مردم بیرجند، درمیان و خوسف قرار دارد، علی مولوی حقیقی است که برای آشنایی با دیدگاه‌های این نامزد خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای با وی در قالب چند سوال انجام داده است.

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

طبق گفته مقام معظم رهبری مجلس جدید آرایش متفاوتی از مجلس گذشته خواهد داشت. به اعتقاد من برخی مستقل خواهند بود و برخی با وابستگی به یک جریان خاص وارد مجلس می‌شوند ولی در مجموع جناح بندی و طیف بندی بین جریان‌های انقلابی خواهد بود.

*مهمترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد چیست؟

به نظر من تلاش برای حفظ امنیت و آرامش داخلی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و اشتغال و … یک اولویت است که مجلس در این زمینه باید اقدام انقلابی انجام دهد. وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی را حضور مردم در این عرصه می‌دانند مجلس نیز باید راهکارهایی در این زمینه تدوین کند. و در هر حال معیشت مردمی بی شک یک اولویت است.

باتوجه به اقدامات دفاعی ایرانی در مواجهه با رژیم صهیونیستی حمایت تمام و کمال از نیروهای نظامی کشور برای مجلس یک اولویت است.


*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

با توجه به کارنامه مدیریتی و اجرایی در حوزه امنیتی و اشرافیت به شرایط کشورهای همسایه و برخی دیگر از کشورها اولویتم عضویت در کمیسیون امنیت ملی است هر چند در کنار آن توجه ویژه به مسائل معیشتی مردم خواهم داشت.


*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و چه راهکاری برای رفع آن دارید؟

به نظرم ناپایداری در ثبات مدیریتی یکی از مشکلات خراسان جنوبی است و کوتاه بودن طول مدیریت در رده‌های میانی از یک طرف و در برخی موارد ناپختگی و ناکارآمدی مسئولین موجب شده که مشکلات به سرعت مرتفع مشوند.

کد خبر 6079687

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد