Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:41:17 GMT

زمان حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در کرج تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۵۴۵

زمان حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در کرج تغییر کرد

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج ، گفت: با توجه اعمال برخی محدودیت‌های تردد در استان البرز زمان حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در کرج تغییر کرد. - اخبار استانها -

مهدی حاجی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص وضعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج ، اظهار داشت: با توجه به اعمال برخی محدودیت‌ها از ابتدای هفته جاری در استان البرز زمان حرکت اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی در کرج نیز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان و تعداد اتوبوس‌های شهری در کرج کاهش یافته است ،افزود: این کاهش حرکت اتوبوس‌ها جهت کاهش تردد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرج انجام شده است.

احتمال تغییر در ساعات فعالیت ناوگان حمل و نقل مشهد/تاکسی تلفنی‌ها مجوز بگیرندپروژه هوشمندسازی تاکسی‌های مشهدمقدس کلید خوردتاکسی‌های کرج برای پیشگیری از آلودگی هوا به "کاتالیزور" مجهز می‌شوند

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج با اشاره به اینکه طبق مصوبه شورای شهر کرج برای الزام اجرای فاصله اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی باید تعداد مسافران کاهش پیدا کند، بیان کرد: در حال حاضر گشت‌های تاکسی رانی بر اجرای این مصوبه نظارت دارند.

حاجی قاسمی در خصوص نبود تاکسی از کرج به  مسیرهایی مانند محمد شهر، تصریح کرد: مسئولین تاکسی‌های مسیر شهرهای اغماری بر عهده آن شهرها می‌باشد.

وی با عنوان اینکه کمبود تاکسی در مسیرهای درون شهری کرج وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تقسیم بندی‌ها به صورت کارشناسی صورت گرفته و تا کنون گزارشی از کمبود تاکسی در شهر کرج نبوده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی در کرج شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان لیگ اعلام کرد، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 847445 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری