Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مایک مولن رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری ان.بی.سی گفت: ترور فخری زاده اوضاع را برای دولت جو بایدن بسیار چالش‌برانگیزتر و دیپلماسی را تضعیف می‌کند.

وی افزود: امیدوارم بایدن در نهایت اوضاع را آرام کند اما فکر می‌کنم که تنش‌ها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یو.اس.ای تودی گزارش داد که ویلیام مک‌راون رئیس پیشین فرماندهی عملیات های ویژه ارتش آمریکا نیز به شبکه ای.بی.سی گفت که ترور دانشمند دفاعی ایرانی «چالش دشواری» پیش روی بایدن در مذاکره با ایران قرار می‌دهد.

بعداز ظهر جمعه هفتم اذرماه عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل محسن فخری زاده دانشمند دفاعی کشورمان را مورد حمله قرار دادند که در جریان این حمله، وی به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و خدمتگزار عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

در این زمینه:

عکس | شهادت جودوکار ایرانی همراه با شهید فخری‌زاده دست‌های پنهان عامل ترور شهید فخری‌زاده مشخص است همسر شهید هسته‌ای به تلویزیون می‌آید تصاویر | طواف پیکر شهید فخری‌زاده در حرم حضرت معصومه(س) کنایه آشنا به آمران و عاملان ترور شهید فخری زاده دشمن پشیمان نمی‌شود مگر با واکنش قوی | قفل‌هایی که به بحث هسته‌ای زده شده بود باز خواهد شد اعتراف تلویحی صهیونیست‌ها به ترور شهید محسن فخری‌زاده کیهان: وقت آن رسیده که به بندر حیفا حمله کنیم خیابان جنب وزارت دفاع به نام شهید فخری‌زاده نامگذاری شد کد خبر 568954 برچسب‌ها محسن فخری زاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده ترور شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد

مقامات رژیم اسرائیل از اقدام کنگره آمریکا در تصویب کمک‌های مالی و نظامی به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه تشکر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، استحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل بعد از تصویب کمک مالی دولت بایدن به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه، از آمریکا تشکر ویژه کرد و گفت که ما در برابر کسانی که ارزش‌های مشترک ما را تهدید می‌کنند، متحد خواهیم بود.

اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد.

بامداد امروز چهارشنبه، مجلس سنای آمریکا بعد از چهار روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

از 26 میلیارد متعلق به اسرائیل  است 17 میلیارد آن به صورت کمک‌های نظامی خواهد بود.

تصویب کمک 95 میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد