Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@22:43:57 GMT

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۷۸۶

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

عکس آرشیوی است

شهرام کرمی بااشاره به انهدام یک باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه، اظهار کرد: از این باند تعداد ۹۹ قبضه اسلحه شکاری و هشت قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: برای اعضای این باند دو نفره پس از دستگیری توسط نیروهای نظامی و امنیتی پرونده قضایی تشکیل شده و اکنون در بازداشت بسر می برند.

دادستان کرمانشاه در ادامه با هشدار به اراذل و اوباشی که اقدام به خرید سلاح گرم می‌کنند، اعلام کرد: به افرادی که با سلاح گرم در فضای مجازی و یا ملاء عام قدرت نمایی کرده و با ایجاد رعب و وحشت بین مردم و ترویج خشونت امنیت عمومی را تهدید می‌کنند هشدار می دهیم که با اشد مجازات روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ضابطین دستگاه قضایی بصورت مستمر و دقیق فضای مجازی را رصد می کنند و با شناسایی قدرت نمایانی که از سلاح گرم برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کنند، آنها را دستگیر و به دستگاه قضایی ارجاع می‌دهند.

کرمی خاطر نشان کرد: همچنین اگر شاهد چنین حرکتی از سوی این افراد در ملاء عام باشیم، برخوردی بدون اغماض و جدی با آنها خواهیم داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی کرمانشاه قاچاق اسلحه سلاح گرم تفنگ شکاری فضای مجازی رعب و وحشت محدودیت های کرونایی ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر