Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: دشمن دانشمندان کشور را یکی پس از دیگری ترور می‌کند و اگر ما پیشرفتی نداشتیم چه لزومی دارد دانشمند هسته‌ای کشور را ترور و به شهادت برساند. - اخبار استانها -

حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در گفت ‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با تسلیت شهادت دانشمند هسته ‌ای کشور شهید فخری زاده اظهار داشت: ضایعه از دست دادن این دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور را به پیشگاه امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عمومی مردم انقلابی کشور و خانواده آن شهید عزیز تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای کشور نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان ما است گفت: دشمن وقتی که مستاصل می‌شود و توان رویارویی و مقابله رو در رو با ما را ندارد بزدلانه دست به تررو می‌زند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: اقدام به ترور خلاف انسانیت و قوانین بین‌المللی است که ریشه اصلی آن به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی اسرائیل برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه دانشمندان هسته‌ای کشور در پیشرفت و اقتدار نظامی و دفاعی کشور نقش بسیار مهم داشتند گفت: ترور شهید فخری زاده اولین ترور نیست و آخرین هم نیست و کوردلان نفاق دانشمندان عزیز ما را مظلومانه به شهادت می‌رسانند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دشمن بداند این ترورها ملت ما را بیدارتر و آگاه‌تر خواهد کرد افزود: دشمن بداند این حرکت‌های بزدلانه آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند و حتما پاسخ این ترور را از فرزندان رشید کشور در آینده‌ای نزدیک خواهد گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: دشمن در طول تاریخ انقلاب شخصیت‌های بزرگی را با ترور به شهادت رساند اما نه تنها ذره‌ای از اراده ملت در پیشبرد انقلاب اسلامی کم نشده است بلکه انگیزه مردم برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر هم شد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مردم ما با این ترورها برای سرکوب دشمن منسجم‌تر می‌شوند و اجازه ندادند حرکت انقلاب متوقف شود تأکید کرد: دانشجویان و دانشمندان جوان ما اجازه نخواهند داد که پرچم علمی کشور بعد از شهادت شهید فخری زاده بر زمین بماند و هزاران فخری زاده با ریختن خون مقدس این شهید خواهد جوشید.

تجمع دانشجویان استان کرمان در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده از جوار مزار حاج قاسم به روایت تصویر بررسی ابعاد ترور شهید "فخری زاده" در جلسه ویژه فراکسیون نیروهای انقلاب وداع جانسوز با پیکر مطهر شهید فخری زاده؛ از معراج تا مرقد امام خمینی(ره)+فیلم

وی اظهار داشت: دشمن برای ناامید کردن مردم و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور منکر پیشرفت‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شد اما با ترور شهید فخری زاده نشان داد که به دنیا دروغ می‌گفته است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه اگر ما پیشرفتی نداشتیم چه لزومی داشت دانشمند هسته‌ای کشور را ترور و به شهادت برسانند گفت: دشمن دانشمندان کشور را یکی پس از دیگری ترور می‌کند و به شهادت می‌رساند و با این ترور نشان داد که ایران اسلامی یک کشور پیشرفته و عزت آفرین در دنیا است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید رهبر شهدای هسته ای شهید فخری زاده استان کرمان شهید رهبر شهدای هسته ای شهید فخری زاده استان کرمان ترور شهید فخری زاده انقلاب اسلامی هسته ای کشور استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت