Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس اتاق اصناف بندر مرزی آستارا گفت: شهروندان از مرغ فروشان و فروشگاه های خاطی که در این شرایط سخت معیشتی، با احتکار و گران فروشی از نیاز مردم برای استفاده از کالاهای اساسی سوء استفاده می کنند، خرید نکنند.

حسین ابوالحسنی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار استان گیلان، میزان سهمیه کالاهای اساسی از قبیل مرغ و روغن با نرخ دولتی را برای شهرستان مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرغ و روغن ارسالی از مرکز استان، به نسبت مشخص و معین به شهر منتقل می شود، ادامه داد: از ۶۰ تن روغن مورد نیاز ماهانه در شهرستان بالغ بر ۴۵ تن و از ۹ تن مرغ مورد نیاز روزانه نیز هفت تن برای عرضه با نرخ دولتی وارد شهرستان می شود که در صورت توزیع و عرضه صحیح می تواند، بخش اعظمی از نیاز بازار را تأمین کند.

وی افزود: محموله های ارسالی نیز به نسبت مشخص به مرغ فروشی ها و عوامل عرضه در شهرستان، به خصوص فروشگاه های بزرگ تحویل می شود.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه برخی از مرغ فروشی ها در اقدامی غیرقانونی با بستن مغازه ها در پیش از ظهر از عرضه کالاها به نرخ دولتی امتناع می کنند، خاطرنشان کرد: این افراد مرغ های نرخ دولتی را به نرخ آزاد بعدازظهرها می فروشند که شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه شهروندان از خرید مرغ و سایر اقلام از این صنوف و فروشگاه های خاطی خودداری کنند، تصریح کرد: ۱۲ عامل توزیع خاطی در شهرستان شناسایی شده اند که با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اینکه در این شرایط سخت که مردم تحت فشار هستند، ما وام دار کسی نیستیم، اضافه کرد: واحدهای خاطی در مرحله اول به تعزیرات حکومتی معرفی، در مرحله دوم سهمیه آنها قطع و در مرحله سوم نیز پلمب می شوند.

رئیس اتاق اصناف آستارا، در پایان تأکید کرد: شهروندان آستارایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره ۰۹۱۱۳۸۱۸۰۳۱ اتاق اصناف این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اتاق اصناف آستارا احتکار نرخ دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳