Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@10:48:04 GMT

همکاری خواننده پاپ برای اولین‌بار با پسرش

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۰۰۹

همکاری خواننده پاپ برای اولین‌بار با پسرش

چند روز پیش سعید شهروز پستی اینستاگرامی را منتشر کرد که از آماده‌سازی جدیدترین اثر وی خبر می‌داد. او قرار است به زودی قطعه‌ای منتشر کند. این خواننده که سومین دهه از فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه موسیقی را پشت سر می‌گذارد، مانند بسیاری از خوانندگان این روز‌ها کم کار شده است.

آخرین قطعه منتشر شده از خواننده آلبوم «غزلک» و «۷۹»، به یک سال پیش برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آن زمان هم به دلیل قطعی اینترنت، اثر شهروز آن‌طور که باید شنیده نشد.

درباره جدیدترین فعالیت‌های این خواننده پاپ با وی گفت‌وگو کردیم. وی در ابتدا به خبرنگار ما گفت: حدود دو سال پیش تدارک قطعه‌ای را دیدیم که شعرِ آن غزل مانند بود. ترانه این کار را محمدرضا حبیبی گفته است. حالا تصمیم گرفتم جدی‌تر به آن نگاه کنم و آن را با تنظیمی خوب، در اختیار مخاطبان قرار دهم.

وی درباره حضور پسرش در این اثر اظهار کرد: این برای اولین بار است که پسرم شهداد با من کار می‌کند. در قطعه‌ای که منتشر می‌کنم، تنظیم را من به همراه پسرم انجام دادیم و آهنگسازی آن بر عهده خودم بود. اثری که به زودی منتشر می‌کنم، فضایی آرام و عاشقانه دارد.

خواننده آلبوم «۷۹» درباره ادامه فعالیت هایش بیان کرد: در نظر دارم که تا عید نوروز، چند قطعه ریتمیک منتشر کنم. کار‌های پیش رو برای آن است که در حد توانم فضای موجودِ جامعه را تلطیف کنم. این روز‌ها حال خیلی‌ها خوب نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سعید شهروز موسیقی خواننده سعید شهروز آلبوم موسیقی خواننده پاپ خواننده ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هیکل و عضلات اوزیل یک سال پس از خداحافظی (فیلم) عضله نمایی "درک لانسفورد" برای مسترالمپیا 2024 (فیلم) هادی چوپان در حال آموزش فیگور به اعضای تیم ملی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش