Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:26:14 GMT

اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۱۵۷

اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» در اردبیل

حسین دشتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، از تشکیل دبیرخانه ویژه اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» در استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده و سرانه پایین دریافتی ایتام در استان اردبیل، کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت استانداری در نظر دارد تا با حمایت‌های مالی کارمندان سرانه دریافتی ایتام را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میانگین دریافتی ماهانه ایتام را در حال حاضر ۲۸۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده این میزان از دریافتی جوابگوی هزینه‌های ایتام نبوده و سرانه دریافتی این افراد باید به ۷۰۰ هزار تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل بیان کرد: در قالب این طرح هر کارمند دولت ماهیانه مبلغی را در جهت حمایت از ایتام تعیین کرده و مبلغ دریافتی به حساب ایتام به خصوص دانش آموزان و یا دانشجویان در حال تحصیل که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند واریز خواهد شد.

دشتی با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران استان اردبیل در اجرای طرح اکرام و ایتام همواره مشارکت قابل توجهی داشتند، افزود: تأثیر گذاری و اثر بخشی این طرح به قدری در بین مردم نوعدوست و خیر استان بالا است که هم اکنون یک هزار و ۹۲۰ یتیم تحت پوشش ۱۴ هزار حامی در استان اردبیل قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: طی سنوات گذشته و در قالب «طرح محسنین» نیز ۴ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد حمایت خیرین و نیکوکاران استان قرار گرفتند.

مشارکت کمیته امداد اردبیل در اجرای طرح «سفره مهربانی ۳»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هدف از اجرای طرح «سفره مهربانی ۳» را کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی این کارت‌ها ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال می‌باشد که مددجویان نیازمند می‌توانند به تعداد ۹۰ بار و هر بار تا سقف ۵۰ هزار ریال نان روزانه مورد نیازشان را تهیه کنند.

دشتی افزود: اجرای طرح کارت نان رضوی در ادامه طرح نان مهربانی عملیاتی شده و با مشارکت دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل و مراکز نیکو کاری در نانوایی‌ها صندوق‌هایی تهیه شده که مردم خیر و نوع دوست استان نیز بتوانند در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری استان اردبیل این طرح همچنان ادامه داشته باشد تا در مراحل بعدی اجرا خانواده‌های تحت پوشش از خدمات و کمک‌های دیگری نیز بهره مند شوند.

دشتی ادامه داد: خیرین استان اردبیل می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیت و نحوه کمک‌های خود را اعلام و یا از طریق سامانه #۰۴۵*۸۰۷۷* کمک‌های خود را تعیین و واریز کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 5083511

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل حسین دشتی اکرام ایتام حمایت از ایتام خیرین مشارکت خیرین ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه گرگان بوشهر کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل اجرای طرح تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در یک سال گذشته رو به رشد بوده و در جهت توسعه حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: استان اردبیل در ۱۰ شهرستان دارای جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: در سطح استان اردبیل ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمدهای استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد داروخانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل جزو داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌روند.

قویدل همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

وی به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

وی همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و اظهار داشت: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 748540

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است