Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@00:26:43 GMT

سه نمایشگاه در یک گالری

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۱۶۹

سه نمایشگاه در یک گالری

یک نمایشگاه گردان گفت: سه نمایشگاه گروهی متفاوت و مجزای عکاسی "رؤیای زندگی"، آرم و لوگوتاپ "نشان" و پوستر، تصویرسازی و نقاشی "جلوه" در گالری کلهر رشت برگزارخواهد شد و علاقه مندان میتوانند در این فراخوان شرکت کنند.

سمیرا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سه نمایشگاه نقاشی، عکاسی و آرم و لوگوتاپ توسط گروه هنری "رسم" برگزار و به شرکت کنندگانی که آثارشان به‌نمایش گذاشته می‌شود گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ها آزاد است و محدودیتی در سبک و اجرای آنها و سن شرکت کنندگان وجود ندارد. هر متقاضی برای شرکت در هر کدام از این نمایشگاه‌ها می‌تواند حداکثر هفت اثر را برای داوری ارسال کند و هزینه شرکت در نمایشگاه نیز برای هر اثر ۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: ابعاد آثار پوستر، ابعاد آثار تصویرسازی، نقاشی و عکاسی ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر و آرم ۲۰ در ۲۰ سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب، پست و تحویل آثار به عهده شرکت کننده بوده و در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت. همچنین امکان چاپ آثار در رشت وجود دارد. ظرفیت سه نمایشگاه هنری "نشان"، "جلوه "و "رؤیای زندگی" محدود است و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا دوشنبه، ۲۰ آذر امسال بوده که این زمان تمدید نخواهد شد.

نمایشگاه گردان این سه نمایشگاه ادامه داد: سارا خبیر، مسعود صفرنیا، یونس دهقانی و سمیرا صفاری مدرسین و طراحان گرافیک در سطح کشور و داور این سه رویداد هستند. سه نمایشگاه گروهی متفاوت و مجزای عکاسی «رؤیای زندگی»، آرم و لوگو تاپ «نشان» و پوستر، تصویرسازی و نقاشی «جلوه»، در دی ماه ۱۳۹۹، در گالری کلهر رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه‌ها با شماره ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ در پیام‌رسان واتس‌اپ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 458094

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه هنر نقاشی نقاشی نمایشگاه عکاسی لوگو شهر رشت گالری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سه نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری، طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

کد خبر 6093177

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد