Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرتضی همتی» روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۶ دستگاه نمک پاش مکانیزه، ۶ دستگاه کامیون و خاور نمک پاش دستی، ۴ دستگاه لودر، ۲ دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی ،۲ دستگاه بابکت، یکصد سطل نمک، تجهیزات تأمین شده در ستاد برفروبی شهرداری پردیس هستند.

وی با اشاره به سرفصل‌های خدمات ستاد برف روبی شهرداری پردیس با تاکید بر استفاده کمتر از نمک برای حفاظت از محیط زیست، اظهار داشت: شناسایی نقاط بحرانی، اصلاح هندسی، بازسازی جداول، لایروبی انهار و مسیل‌ها، تجهیز یگان خودرویی، ذخیره نمک مورد نیاز در سه مرکز نگهداری، تهیه بسته‌های شن ونمک و استقرار در جعبه‌های جانمایی شده در سطح شهر برای فصل پیش رو در دست اقدام و اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس با بیان اینکه ستاد برف روبی شهرداری پردیس به دلیل بارش‌های فصلی زودتر از موعد، خدمات خود را آغاز کرده، اظهار داشت: شهر پردیس به مانند دیگر نقاط شمالشرق استان تهران به دلیل اقلیم کوهستانی و آب و هوای نسبتاً سرد، کمی زودتر شاهد کاهش دما و بارش آسمانی است.

همتی گفت: ستاد برف روبی شهرداری پردیس همچون سنوات گذشته با محوریت دو نکته مهم، جلوگیری از بروز اختلال در رفت و آمد شهروندان هنگام بارش برف و استفاده حداقلی از نمک خدمات رسانی می‌کند.

رژه یگان خودرویی ستاد برف روبی پردیس

وی با اشاره به رژه یگان خودرویی ستاد برف روبی پردیس در روزهای گذشته اظهار داشت: این رژه به منظور نمایش توانمندی‌های این مجموعه و آرامش بخشی به شهروندان بابت ارائه خدمات شایسته به هنگام بارش نزولات آسمانی برگزار شد.

شهردار پردیس افزود: از شهروندان گرامی درخواست و انتظار داریم که با استفاده از زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن، یاریگر شهرداری پردیس در راستای استفاده کمتر از نمک و با هدف آسیب رسانی کمتر به محیط زیست، فضای سبز، سفره‌های آب زیرزمینی و همچنین آسفالت معابر باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس بارش برف بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس بارش برف بارش باران شهرستان پردیس بارش برف بارش باران اخبار کنکور ستاد برف روبی یگان خودرویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901259

دیگر خبرها

  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب