Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه روز یکشنبه خود با فاکس‌نیوز گفت که قصد دارد از ۱۲۵ درصد انرژی‌اش برای اثبات تقلب در انتخابات این کشور استفاده کند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه روز یکشنبه خود نشان داد که هیچ چیزی نمی‌تواند باور وی درباره پیروزی در انتخابات روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) را منحرف کند این در حالی است که اکثر دادخواست‌های وی در ایالت‌های مختلف درباره تقلب در انتخابات رد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انتخابات پر هیاهوی ۲۰۲۰ و تعمیق دو دستگی در جامعه آمریکا

وی که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد مدعی شد که تقلب بسیار گسترده‌ای در انتخابات آمریکا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: ترامپ بار دیگر در ایالت ویسکانسین ناکام ماند

ترامپ در این مصاحبه ۴۵ دقیقه‌ای که اولین مصاحبه وی پس از برگزاری انتخابات آمریکا به شمار می‌آید بار دیگر ادعاهای اثبات نشده خود درباره سیستم‌ رای گیری و آرای پستی را مطرح کرد.

رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید در این مصاحبه نشان داد که هنوز آمادگی پذیرش شکست در انتخابات را ندارد و در حالی که قضات ایالت پنسیلوانیا دادخواست وی را به دلیل ناکافی بودن مدارک درباره تقلب در انتخابات رد کرده‌اند اما امید دارد که دیوان عالی به نفع وی رای دهند.

وی در پاسخ به سوالی در این باره که چگونه قصد دارد ادعاهایش درباره تقلب را اثبات کند گفت: «من قصد دارد ۱۲۵ درصد از انرژی‌ام را برای انجام این کار استفاده کنم

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده ترامپ آمریکا انتخابات تقلب انتخابات آمریکا ایالت پنسیلوانیا کاخ سفید بایدن درباره تقلب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند

به نقل از دیلی میل، نتایج این نظرسنجی پنجشنبه منتشر شد و نشان می‌دهد ۴۹ درصد از رای‌دهندگان وقوع جنگ داخلی در آمریکا را غیرمحتمل دانسته و ۱۰ درصد نیز اعلام کردند که در این باره مطمئن نیستند.

به نوشته دیلی میل، ۴۱ درصد از رای‌دهندگانی که وقوع جنگ داخلی در پنج سال آینده را محتمل می‌دانند معادل ۱۰۶ میلیون نفر از جمعیت آمریکاست.

این نظرسنجی ماه گذشته میلادی با پرسش از هزار و ۱۰۵ رای‌دهنده آمریکایی انجام شد و نشان داد که زنان، جوانان و آمریکایی‌هایی غیرسفیدپوست بیش از سایرین نگران وقوع جنگ داخلی هستند.

موسسه راسموسن اعلام کرد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چشم‌انداز وقوع جنگ داخلی در این کشور نزدیک‌تر شده است، زیرا رقابت میان جو بایدن و دونالد ترامپ در انتخابات باعث ایجاد شکاف میان رای‌دهندگان شده است.

در چنین شرایطی، آمریکایی‌ها نگران تکرار جنگ داخلی هستند که از سال ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ در آمریکا رخ داد.

راسموسن گفت که بحث درباره بروز جنگ داخلی در آمریکا پس از اکران فیلم سینمایی جدید «جنگ داخلی» بیشتر شده است. این فیلم اکشن سیاسی یکی از فیلم‌های پرفروش حال حاضر آمریکاست.

گروه‌های جدایی‌طلب در آمریکا معتقدند که این فیلم گزارش تامل‌برانگیزی درباره بروز خشونت و هرج و مرج در ایالات متحده در آینده نزدیک است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد