Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه خبر در واکنش به انتقاد‌ها از بخش‌های خبری تلویزیون مبنی بر تأخیر در اطلاع‌رسانی درباره حادثه شهادت محسن فخری‌زاده، از فشار‌های خارج از سازمان گلایه کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز جمعه شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفت و به فیض شهادت رسید. خبری که خیلی سریع در شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای بازتاب پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در ساعات اولیه ترور و حتی شهادت محسن فخری‌زاده ضعف صداوسیما در اطلاع‌رسانی و واکنش سریع به این اتفاق، به ویژه در بخش‌های خبری و شبکه خبر، با انتقاداتی مواجه شد.
عبدالرضا بوالی مدیر شبکه خبر در حاشیه مراسم آغاز پخش اچ‌دی شبکه‌های سیما در بخش کوتاهی از سخنانش به‌صورت تلویحی به این انتقادات واکنش نشان داد و آن را حاصل فشار‌های بیرون از سازمان دانست.
بوالی در بخشی از صحبت‌های خود که در یک ارتباط ویدئویی و خطاب به عبدالعلی علی‌عسکری مطرح می‌شد، گفت: «امیدواریم با تلاش بیشتر همکارانمان ارتقای محتوا و سرعت‌بخشی در اطلاع‌رسانی را داشته باشیم و البته در پرانتز بگویم (با) همکاری برخی مراکز تصمیم‌گیری در بیرون سازمان که روز جمعه شما شاهد بودید چقدر شبکه را دچار مشکل کردند، بتوانیم به تلاش‌ها بیفزاییم و وظایفمان را بهتر انجام دهیم.» منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده شهدای هسته ای شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست