Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:50:20 GMT

آسفالت ۲۹ هزار مترمربع از معابر شهری لاهیجان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۴۷۷

آسفالت ۲۹ هزار مترمربع از معابر شهری لاهیجان

سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: در چهار ماه گذشته ۲۹ هزار و ۲۲۵ مترمربع از معابر این شهر روکش، ترمیم و آسفالت شده است.

یوسف قیامتیون در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اول مرداد تا ابتدای آذرماه سال جاری ۲۹ هزار و ۲۲۵ مترمربع از معابر شهر لاهیجان به روش دستی و با استفاده از دستگاه فینیشر، روکش و ترمیم آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این مقدار آسفالت معابر شهری مبلغی معادل ۷۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان هزینه صرف شده است.

سرپرست شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد: در این مدت اجرای عملیات نصب جدول سطح شهر به طول یک‌هزار و ۳۷۰ متر، عملیات نصب فرش بتن به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع و ادامه پروژه بازطراحی پارک جانبازان به مساحت هشت هزار مترمربع انجام شده است.

قیامتیون افزود: تعریض خیابان پرستار، پی گیری پروژه توسعه آبشار، تکمیل محوطه سازی زمین ورزشی در محله پردسر، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی کمپینگ حاجی آباد از جمله دیگر اقدامات عمرانی شهرداری لاهیجان در چهار ماه گذشته بوده که انجام شده است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری لاهیجان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر علیرغم وجود مشکلات مالی و کاهش درآمدهای شهرداری تلاش کرد تا با اولویت بندی پروژه‌ها و اجرای عملیات‌های عمرانی رضایت شهروندان این شهر را جلب کند.

سرپرست شهرداری لاهیجان افزود: مدیران و کارکنان شهرداری این شهر با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری، آماده خدمت رسانی به مردم هستند و شهروندان می‌توانند در هنگام مراجعه به شهرداری با انجام تست‌های تب سنجی و استفاده از دستگاه‌های پاشش مواد ضدعفونی کننده، امور مربوط خود را در واحدهای مختلف شهرداری با آرامش خاطر انجام دهند.

قیامتیون خاطرنشان کرد: امیدواریم با حفظ فضای آرامش در محیط شهری لاهیجان و رعایت قوانین، مقررات و آئین نامه‌های مربوط به شهرداری با همراهی شهروندان و مهندسان شاهد ارتقای خدمات و توسعه روزافزون شهر زیبا، تاریخی و گردش پذیر لاهیجان باشیم.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 458497

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداري لاهيجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز

روح الله خوشبت با تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در بارنگی‌های چند ماه گذشته اظهار کرد: مجموعه خدمات شهری همه تلاش خود برای گذراندن این بارش‌ها بدون خسارت و آسیب به شهر و شهروندان به کار گرفته است.

او با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روز‌ها در حوزه خدمات شهری تاکید کرد.

خوشبخت خاطرنشان کرد: پاکسازی و لایروبی مسیل‌ها و سد‌ها از ضایعات و گل و لای بارندگی هفته گذشته از جمله اقدامات مهمی است که باید به سرعت پایان یابد و نحوه صحیح انجام شدن آن مستمر مورد بازرسی قرار گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز همچنین یادآور شد: باید بر اساس تجارب بارندگی‌های گذشته مشکلات موجود در نقاطی که موجب رخ دادن آب گرفتگی یا سایر مسائل شده است را رفع کنیم.

خوشبخت بر لزوم به کارگیری تدابیر جدی برای چیدمان ماشین آلات، پمپ‌ها و تجهیزات در نقاط مختلف شهر تاکید کرد و گفت: پشت سر گذاشتن بدون خسارت و آسیب این بارندگی‌ها در گرو آماده باش کامل نیرو‌ها و تجهیزات است که باید با مدیریت هر یک از مسئولان مربوطه به بهترین نحو انجام شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: سامانه ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز و سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

او از مردم خواست از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری و از استقرار و نصب چادر در بوستان‌ها، بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به‌خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها اجتناب کنند.

 خوشبخت با بیان اینکه از مسیر‌های منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آنها جریان دارد دوری‌کنید، عنوان کرد: به یاد داشته باشید خودرو‌ها و وسایل نقلیه، مکان امنی در مقابل وقوع سیل نیستند، چراکه سیل می‌تواند خودرو را به حرکت درآورد و حتی واژگون کند.

او خاطرنشان کرد: در جریان آب راه نروید؛ ۱۵ سانتیمتر آب در حال حرکت ممکن است باعث بر هم خوردن تعادل شما شود؛ اگر مجبورید در آب حرکت کنید از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند.

به گفته خوشبخت؛ شنا کردن و حرکت در جریان سیل بسیار خطرناک است و خطر غرق‌شدگی به دنبال دارد.

 معاون شهردار شیراز یادآور شد: وسیله نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیست، اگر وسیله نقلیه (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فوراً آن را ترک کرده و به‌جای مرتفع بروید.

او همچنین از شهروندان خواست به هشدار‌های هواشناسی و ایمنی در زمان بارندگی توجه کنند و با رعایت این نکات و پرهیز از تردد غیر ضروری درسطح شهر همراه و یاری رسان مدیریت شهری باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳