Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، فدراسیون در اطلاعیه‌ای درخصوص رای دیوان داوری ورزش توضیحاتی را ارائه کرد که به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

با توجه به شکایت کریم صفایی از فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و متعاقب آن، تلاش‌های هماهنگ و دفاع موثر کمیته‌های روابط بین الملل فدراسیون جهانی و فدراسیون تیراندازی باکمان جمهوری اسلامی ایران، خوشبختانه دیوان داوری ورزش (CAS) در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ مطابق با ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، رأی داوری خود را به نفع خواندگان صادر کرد که خلاصه‌ای از رأی نهایی و قطعی CAS به شرح ذیل اعلام گردید:

۱- این دیوان فاقد صلاحیت رسیدگی به درخواست پژوهش‌خواهی کریم صفایی در تاریخ ۱۶ اوت ۲۰۱۸ (۲۵ مرداد ۱۳۹۷) علیه فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- هزینه‌های داوری از سوی دفتر دیوان تعیین شده و به طرفین اعلام می‌شود که باید تماماً توسط کریم صفایی پرداخت شود.

۳-کریم صفایی مکلف است مبلغ ۲۵۰۰ فرانک سوئیس را بابت بخشی از هزینه‌های قانونی و سایر هزینه‌ها به هر یک از فدراسیون‌های جهانی و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران پرداخت نماید.

۴- سایر ادعا‌ها یا درخواست‌های کریم صفایی رد می‌شود.

همچنین در بند ۷۵ این حکم آمده است کریم صفایی در پژوهش‌خواهی خود به طرفیت WA و IAF (فدراسیون جهانی و ایران) شکست خورده و تقریبا تمامی استدلال‌ها را از دست داده است.

روابط عمومی فدراسیون تیراندازی باکمان جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیر و کمان تیراندازی فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون جهانی کریم صفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک منبع دیپلماتیک اسرائیلی به جروزالم پست مدعی شد که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) نمی‌تواند بدون حمایت آشکار و تاکتیکی آمریکا علیه نخست ‌وزیر اسرائیل و مقامات ارشد آن اقدام کند.
 
وی ادامه داد: «جو بایدن [رئیس جمهور آمریکا] کجاست؟ چرا او ساکت است؟»
 
این اظهارات در حالی بیان شد که بنا بر گزارش‌ها، اسرائیل نگران احتمال صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه شخصیت‌های ارشد و ارتش رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو است.
 
در این میان نتانیاهو گفته بود که اسرائیل تحت رهبری من هیچ تلاشی را از سوی دیوان کیفری بین‌المللی برای تضعیف حق ذاتی خود در دفاع را نخواهد پذیرفت.
 
کریم خان، دادستان ارشد دیوان بین‌المللی کیفری در نوامبر 2023 تایید کرد که در حال انجام تحقیقاتی درباره جنایات جنگی احتمالی در کرانه باختری، غزه و بیت‌المقدس شرقی است که تاریخ آن به 13 ژوئن 2014 بازمی‌گردد.
 
خان گفت که این تحقیقات به تشدید خصومت‌ها و خشونت‌ها از زمان حملاتی که در 7 اکتبر 2023 روی داد، ارتباط دارد.
 

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک