Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:55:37 GMT

سکوت پزشک مارادونا شکست/ «دیه‌گو» غیرقابل کنترل بود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۳۸۷۹

سکوت پزشک مارادونا شکست/ «دیه‌گو» غیرقابل کنترل بود

به گزارش خبرنگار مهر، پس از مرگ «دیه‌گو آرماندو مارادونا»، لحظه مرگ این اسطوره فوتبال مورد تردید قرار گرفت و خیلی‌ها پزشک او را مقصر اصلی مرگ وی تلقی کردند.

گفته می‌شود «لئوپولدو لوکه» پزشک مارادونا حتی برای تحقیقات به اداره پلیس احضار شده است.

با این حال «لوکه» روز گذشته سکوت خود را شکست و درباره مرگ مارادونا توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، لوکه گفت: تا آنجا که ممکن بوده از مارادونا مراقبت کرده و حتی کارهای غیرممکنی را انجام داده است.

پزشک مارادونا در حالی که گریه می‌کرد، به رسانه‌های حاضر در یک نشست خبری گفت: آیا می‌خواهید بدانید که من مسئول چه چیزی هستم؟ من مسئول دوست داشتن، مراقبت، بهبودی و افزایش عمر مارادونا بودم. مسئولیت من همین بود.

لوکه ۳۹ ساله در این نشست خبری خود را دوست مارادونا دانست و گفت: من مارادونا را مثل یک پدر می‌دیدم نه مثل یک بیمار.

وی ادامه داد: من یک جراح مغز و اعصاب هستم. من شخصی هستم که از مارادونا مراقبت کردم و به کارم افتخار می‌کنم. چیزی برای پنهان کردن ندارم و در اختیار عدالت هستم.

پزشک مارادونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: دیه‌گو غیرقابل کنترل بود. او مجبور بود به یک مرکز توانبخشی مراجعه کند اما چنین چیزی نمی‌خواست. او حتی نمی‌خواست یک نفر همراه داشته باشد.

لوکه یادآور شد: دیه‌گو بسیار ناراحت بود. او می‌خواست تنها باشد و این به این دلیل نبود که خانواده‌اش یا دخترانش را دوست ندارد. دیه‌گو شجاع بود و شخصیت قوی داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، مارادونا هفته گذشته و در حالی که ۶۰ سال داشت، در منزل شخصی خود به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی از دنیا رفت. وی پیش از این یک جراحی روی مغزش انجام داده بود.

رسانه‌های آرژانتین و وکیل مارادونا مدعی بودند دیر رسیدن آمبولانس و کوتاهی پزشک وی، یکی از عوامل مرگ مارادونا بوده است و خواهان تحقیقات پلیس در این زمینه شدند.
 

کد خبر 5084132 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دیه گو مارادونا اسطوره درگذشت چهره ها تیم ملی فوتبال آرژانتین لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران دیه گو مارادونا فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی والیبال کشتی فرنگی لیگ کشتی تکواندو مصطفی کارخانه باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران پزشک مارادونا دیه گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!