Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی مدت یاد شده ۲ شهر هلیلان و ماژین با یک هزار و ۱۰۰ خانوار و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال به شبکه گازرسانی کشوری متصل شدند.

وی افزود: گازرسانی به ۱۸۰ روستا با یک هزار و ۵۰۰ خانوار نیز در طول ۲.۵ سال گذشته انجام گرفته و بدین منظور یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: ۴۰ درصد گازرسانی به روستاهای ایلام در طول ۳۰ ماه گذشته صورت گرفته است و هم‌اکنون ۴۶۰ روستا معادل ۹۳ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

کرمی یادآور شد: گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی مهران نیز در این مدت با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: ۲۸۰ واحد صنعتی و تولیدی ایلام معادل ۴۰ درصد واحدهای گازدار شده در طول ۳۰ ماه گذشته به شبکه گاز متصل شده‌اند.

به گزارش ایرنا، گازرسانی در استان ایلام با توجه به موقعیت جغرافیایی و به لحاظ زمین‌شناسی خاص و کوهستانی و سخت‌گذر بودن مسیرها در کنار هزینه بالای اجرای پروژه‌ها در این مناطق، همواره با چالش‌هایی روبرو بوده است که به همت گازرسانان، یکی پس از دیگری رفع شده و شعله‌های امید را با تدبیر خود در خانه‌های مردم فروزان کرده‌اند.

عملکرد شرکت گاز استان ایلام از سال ۱۳۹۲ تاکنون نشان از جهشی چشمگیر در گازرسانی به شهرها و روستاها به ویژه مناطق دورافتاده و سخت‌گذر دارد، به گونه‌ای که میزان گازرسانی روستایی و شهری در این استان از آغاز دولت تدبیر و امید به بعد به ترتیب(روستایی و شهری) برابر ۷۸ و ۵۸ درصد کل میزان گازرسانی شرکت گاز استان از بدو تاسیس است.

همچنین قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، ضریب نفوذ گاز شهری ۷۰ درصد و  روستایی ۳۱ درصد در این استان بود که با عملیات جهش‌وار دولت یازدهم و دوازدهم، این میزان افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه توزیع گاز هم ۹۹ درصد است و تنها شهرهای میمه و پهله زرین‌آباد از توابع شهرستان مرزی دهلران از نعمت گاز برخوردار نیستند که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجراست.

برچسب‌ها استان ایلام گاز رسانی دولت تدبیر و امید شرکت گاز استان ایلام محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام گاز رسانی دولت تدبیر و امید شرکت گاز استان ایلام محرومیت استان ایلام گاز رسانی دولت تدبیر و امید شرکت گاز استان ایلام محرومیت اخبار کنکور میلیارد ریال استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه