Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی قوانلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از تامین هزار تن روغن خوراکی برای نیازمندی‌های استان مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه حجم نیازمندی‌های روغن استان در طول روز حدود 90 تن است، گفت: روغن مورد نیاز در کشور به اندازه کافی وجود دارد.

رئیس سازمان صمت مازندران در ارتباط با علت قرار دادن روغن در اختیار فروشگاه‌های بزرگ، بیان کرد: به دلیل معدود بودن تعداد فروشگاه‌ها امکان نظارت مناسب‌تر بر روند عرضه وجود داشته و باید این موضوع هم مورد توجه قرار گیرد که فروشندگان این امکان نفع شخصی در عرضه کالا ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از طرفی کمبودها بیشتر در فروشگاه‌های بزرگ خودنمایی کرده و وجود کالاها هم در این مراکز بیشتر به چشم می‌آید از طرفی چون حجم روغن در بازار کاهش پیدا کرده برای عرضه مناسب‌تر در اختیار این امکان قرار گرفته بود.

قوانلو در ارتباط با عرضه روغن در ازای خرید، افزود: این موضوع خلاف است و از 10 نفر که گزارش دریافت کردیم برای متخلفان پرونده تشکیل داده و برخوردهای قانونی را در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: یک مورد به بنده اطلاع دادند که فروشگاه روغن را در ازای خرید در اختیار مشتری قرار می‌دهد که شخصا این موضوع را رصد کردم و به فروشنده اعتراض کردم که چرا در کنار صندوق خرید روغن را قرار دادید، پاسخش این بود  زمانی که روغن در قفسه‌ها قرار می‌گیرد افراد بیشتر از نیاز خودشان بر می‌دارند که هر فردی تقاضا خرید روغن داشته باشد دو قوطی در اختیارش قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان صمت مازندران در پاسخ به دو نرخی بودن قیمت مرغ در استان مازندران، گفت: در حال حاضر دو نرخی نیست در سطح استان مازندران میانگین قیمت مرغ بین 25 تا 26 و 500 هزار تومان است.

وی اضافه کرد: مرغ 30 تا 35 هزار تومانی ندارم، روز گذشته  در چهار شهرستان خودم به صورت میدانی نظارت کردم که یک مورد 27 هزارتومانی مشاهده کردم که پرونده برای این فرد تشکیل شده است.

قوانلو ادامه داد: تنها یک مرغ که در کشتارگاه‌های خط یک تولید می‌شوند که امعاء و احشاء را خالی می‌کنند ستاد تنظیم بازار استان به آنها اجازه داده است که 10 درصد گرانتر بفروشند.

رئیس سازمان صمت مازندران در ارتباط با گلایه‌ از وضعیت پارکنیگ در استان، گفت: برخی مواقع قانون تعزیرات ما مشکل دارد، بعضی مواقع قوانین ما جلوگیری کننده از تخلف نیست.

انتهای پیام/86004/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت روغن مازندران قوانلو صمت سازمان صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی