Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:42:32 GMT

کاربران ايراد جديد PS5 را کشف کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۴۹۵

کاربران ايراد جديد PS5 را کشف کردند

خبرگزاری آریا- بر اساس گزارش های منتشر شده برخی از پلی استیشن ها جدید نیز سر و صدای بسیاری را ایجاد می‌ کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، کاربران بسیاری توانستند درست پس از عرضه کنسول جدید شرکت سونی، پلی استیشن 5 آن را خریداری کنند و اولین قدم در دنیای نسل جدید کنسول‌ها را بردارند. با وجود آن که افراد بیشتری وجود دارند که دوست داشتند جای خریداران پلی استیشن 5 قرار داشته باشند اما به نظر می‌آید آن دسته از اشخاصی که همچنان دستشان به Play Station 5 نرسیده چیز زیادی را از دست نداده‌اند و در واقع از دردسرهای بسیاری در امان مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس جدیدترین گزارش‌ها و شکایت‌های صورت گرفته توسط کاربران، کنسول جدید شرکت سونی صداهای عجیب و بلندی از خود تولید می‌کند و پروانه فن آن بسیار مشکل‌ساز است. با وجود بروز مشکل جدید برای کنسول‌های پلی استیشن 5، به نظر می‌آید راه برطرف کردن آن نیز فراهم شده است؛ هرچند کاربران برای رهایی از این مشکل اشتراک ضمانت‌نامه کنسول به اتمام می‌رسد. به دنبال وقوع چنین مشکلاتی، برخی از کاربران از صدای عجیب پروانه‌های فن کنسول شکایت کرده‌اند و اظهار داشتند به محض روشن شدن دستگاه سر و صدای عجیبی آغاز می‌شود.

راه برطرف کردن مشکل جدید پلی استیشن 5
یکی از کاربران پس از آن که این مشکل را در توئیتر مطرح کرد دست به تعمیر کنسول خود زد و پس از مدتی نتیجه کار خود را با مخاطبان شبکه مجازی توئیتر در میان گذاشت. وی برای برطرف کردن مشکل PS5 ابتدا آن را باز کرد و متوجه شد علت صدای عجیب پلی استیشن 5 وجود یک برچسب اضافه بر روی پروانه‌های فن خنک کننده آن بوده است. طبق اطلاعاتی که این کاربر با مخاطبان خود در میان گذاشته سر و صدای مورد نظر پس از برداشتن برچسب برطرف شده و دیگر اثری از آن باقی نمانده است.
از آن جایی که یکی از ایرادات پلی استیشن 4 صدای عجیب فن خنک کننده آن بود، وجود چنین مشکلی در کنسول نسل جدید بسیار برای کاربران آزار دهنده به نظر می‌آید. گفتنی است؛ جدا از موارد این چنینی کنسول پلی استیشن 5 صدای کمی از خود تولید می‌کند. کاربران همچنین باید در نظر داشته باشند که باز کردن خودسرانه کنسول‌ها اشتراک ضمانت‌نامه را باطل می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاربران ایراد پلی استیشن 5 صدای عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟

ایتنا - اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.
بر اساس اعلام اینستاگرام، محتواسازان کوچک که مخاطبان کمتری دارند با تغییر الگوریتم این رسانه اجتماعی به راحتی محتواهای دست اول خود را به‌دست کاربران می‌رسانند.

شرکت متا با تغییراتی که در الگوریتم پیشنهاد بخش لیز اعمال می‌کند، محتواهای دست اول را بیشتر از گذشته به کاربران پیشنهاد می‌دهد. 

همچنین با این تغییرات، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌هایی که فقط محتواهای دیگران را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌دهد.

در گذشته، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌های محتواسازانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند، و همچنین اکانت‌هایی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌کردند را بیشتر از تولیدکنندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌کرد.

 

با تغییرات جدید در الگوریتم اینستاگرام، اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند دیگر در اولویت قرار نمی‌گیرند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، این تغییرات در ماه‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات مهمی را در نحوه استفاده کاربران از این پلتفرم ایجاد کرده است. شرکت متا تصمیم گرفته است که به توصیه محتوای سیاسی و اجتماعی پایان دهد. این شرکت پیشتر اقدام‌های متعددی را برای محافظت از کاربران کودک انجام داده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • این صدای موتور لذت دارد! (فیلم)
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم