Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:02:39 GMT

پیام تبریک امیر دریادار سیاری به مناسبت روز مجلس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۵۱۵

پیام تبریک امیر دریادار سیاری به مناسبت روز مجلس

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به دکتر محمدباقر قالیباف، فرا رسیدن 10 آذر روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، متن پیام به این شرح است:


مجلس شورای اسلامی نقطه امید نظام و مظهر اقتدار و اختیار ملت است. «فرماندهی معظم کل قوا»

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران
 سلام علیکم؛

نهاد مقدس مجلس نماد راستین مردم سالاری دینی و ضامن حاکمیت قانون و مقوّم آزادی است که فراسوی تمامی کینه ها و توطئه بدخواهان و در طوفان حوادث و در فراز و نشیب‌های عصر هرگز لحظه‌ای از رسالت الهی و صلابت آسمانی خویش عقب نشینی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد مردمی، ایران استبداد زده را از اعماق ظلمت و تاریکی اعصار بیرون کشید و به کانون پرتپش استقلال خواهی و عزت خواهی مبدّل ساخت و همچنان بر رسالت بی‌بدیل خویش استوار و با صلابت و ثابت قدم ایستاده است.

فرا رسیدن دهم آذرماه روز مجلس شورای اسلامی روز پاسداشت مجاهدت‌های روحانی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهید آیت الله سیدحسن مدرس (رضی الله عنه) که ایستادگی او در مقابل رژیم فاسد و قلدرمآب زمان به قامت یک کوه استوار بر سر دفاع از اصول دینی و حقوق ملت سبب گردید تا امروز مجلس در رأس همه امور قرار گیرد را به جنابعالی و تمامی ادامه دهندگان راه آن عالم فرهیخته دوران، نمایندگان محترم خانه ملت و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات‌تان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر دریادار سیاری روز مجلس مجلس شورای اسلامی اسلامی ایران روز مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در پیام حسین امیرعبداللهیان آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیرامور خارجه تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

امیرعبداللهیان افزود: شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند