Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منچستریونایتد با کسب یک برد خارج از خانه دیگر، خودش را به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر رساند.
یه گزارش آریا، شیاطین سرخ در مسابقه ای که دو گل غافلگیرانه دریافت کردند و ضمنا مصدومیت داوید دخیا هم بر مصائب آن ها افزود، توانستند سنت مری را با دست پر ترک کنند. منچستریونایتد و ساوتهمپتون در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با درخشش ادینسون کاوانی با نتیجه 2-3 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوتهمپتون در ابتدا با گل های یان بدنارک و جیمز وارد پراوز از منچستریونایتد پیش افتاد اما در نیمه دوم و با ورود ادینسون کاوانی، منچستریونایتد 3 گل به ثمر رساند و موفق به کسب 3 امتیاز این مسابقه شد. کاوانی در این دیدار موفق شد 2 گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد.
گل هایی از یان بدنارک و جیمز وارد پراوز باعث شد تا شیاطین سرخ طی 30 دقیقه ابتدایی بازی امروز در سنت مری، با دو گل از حریف خود عقب بیافتند. با این حال گلی از برونو فرناندز و دبل ادینسون کاوانی موجب شد تا اوله گونار سولسشر به هشتمین برد خارج از خانه پیاپی خود در لیگ برتر دست یابد. این رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه محسوب می شود. همچنین منچستریونایتد اولین تیم تاریخ لیگ برتر نام گرفت که چهار بازی پیاپی خارج از خانه را با وجود دریافت گل اول در تمامی آن ها، با پیروزی به پایان می رساند. منچستریونایتد حالا با یک بازی کمتر و با اختلافی پنج امتیازی نسبت به لیورپول صدرنشین، در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
سولسشر در مورد تاخیر ادینسون کاوانی در ورود به زمین اضافه کرد: احتمالا فرصت نکرد درون زمین خودش را گرم کند و بعد متوجه شد که به استوکی بلندتر نیاز دارد. او باید در این مواقع آماده باشد! قطعا تاثیر بزرگی داشت. او شماره 9 ای است که می خواهد جلوی دروازه باشد. او همیشه در حال حرکت است و می خواهد زودتر از مدافع حریف به توپ برسد. من از عملکردش رضایت بالایی دارم.  
سرمربی منچستریونایتد در ارزیابی کلی خود از بازی گفت: یکی از آن بازی هایی بود که برنده شدن در آن اهمیت داشت نه نحوه آن. پس از نیمه اول، دوباره خوب بازی کردیم. در انتهای کار و زمانی که بازی 2-2 بود به شاگردانم افتخار می کردم چون ما خیلی خوب کار کردیم. این تیم بهتر و بهتر می شود و چیزی که من به دنبال آن هستم، پیشرفت تیم است. ما آماده هستیم. دریافت گل از ضربات شروع مجدد؟ وقتی حریف بازیکنی مثل جیمز وارد پراوز دارد، چطور می توانستیم بابت دریافت گل از دست خودمان ناامید شویم؟ نمی توان ضرباتش را مهار کرد. نمی توان کسی را سرزنش کرد، بلکه باید مهارت او را تحسین کرد.
سولسشر همچنین خاطر نشان کرد: منچستریونایتد هرگز تسلیم نمی شود. هیچ کدام از آن ها؛ اصلا شانس این که بخواهند تسلیم شوند وجود نداشت. این برای یک بازیکن منچستریونایتد موضوع مهمی است. بین دو نیمه؟ خونسرد بودم. ما باید گل بعدی را دریافت نمی کردیم و خودمان به گل می رسیدیم. می دانستیم که باز هم فرصت خواهیم داشت. امروز پنج-شش فرصت مسلم گلزنی داشتیم، بنابراین فقط لازم بود که از آن ها بهره ببریم و همین طور هم شد.  
منچستریونایتد بازی را در سنت مری خوب آغاز کرد ولی با دریافت دو گل از روی ضربات شروع مجدد، در نیمه دوم باید برای امتیاز گرفتن از کوه بالا می رفت. با این حال شاگردان اوله گونار سولسشر به لطف روحیه جنگندگی خود دست پر و با کسب حداکثر امتیاز از زمین خارج شدند تا مگوایر در مصاحبه پس از بازی بگوید: ما فرصت های متعددی ساختیم. در بین دو نیمه احساس می کردیم نتیجه سختگیرانه است. واقعا دو گل بد تقدیم حریف کردیم. می دانستیم که باید بهتر شویم، با جدیت بیشتری بازی کنیم و از فرصت های خودمان بهره ببریم. می دانستیم که باید به تلاش ادامه بدهیم. زدن گل بعدی حیاتی بود. ما خودباوری و اعتماد به نفس لازم را به همراه داشتیم. زمانی که بازی 2-2 شد، انگار فقط یک تیم می توانست برنده بازی شود.  
مگوایر در مورد درخشش ادینسون کاوانی که بدون شک عامل اصلی پیروزی تیمش در این بازی بود افزود: خوشبختانه ادینسون کاوانی توپ را وارد دروازه کرد. تحرک او درون محوطه جریمه عالی است. او در این زمینه بهترین بازیکنی است که در تمرینات مقابلش بازی کرده ام. دائما جا عوض می کند. ما می دانیم چه کاری از دست ادینسون بر می آید و چه چیزی می تواند به این باشگاه عرضه کند. این که به همین روند ادامه بدهد اهمیت دارد چرا که بازیکن بسیار بسیار سطح بالایی است.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاوانی ساوتهمپتون ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم

15 سال از کامبک دیدنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام گذشت.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!