Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی گفت: تعداد ۸۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی با همکاری خیرین، بسیج مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری گلستان ارجنک تهیه و بین آسیب دیده گان از کرونا توزیع شد.

«علی اصغر بخشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۸۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی با همکاری خیرین، بسیج مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری گلستان ارجنک تهیه و بین آسیب دیده گان از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک ادامه داد: این اقدام در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه صورت گرفته است.

 

وی بابیان اینکه این چهارمین مرحله از اجرای رزمایش مواسات و همدلی است گفت: این اقدام پسندیده همچنان توسط اعضای کانون ادامه دارد.

 

بخشی با اشاره به اینکه همه نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا توسط اعضای کانون شناسایی شده اند گفت: در هر مرحله از اجرای رزمایش مومنانه بسته های معیشتی به نوبت بین این عزیزان توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک ادامه داد: هر بسته از این کالاهای اساسی ۳ میلیون ریال است که شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، چای، رب گوجه فرنگی و ادویه جات است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی توزیع بسته معیشتی کانون فرهنگی هنری گلستان روستای ارجنک کانون فرهنگی هنری گلستان رزمایش مواسات اعضای کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود