Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند اعتقاد دارد سازمان لیگ فوتسال، تجربه برگزاری لیگ برتر در شرایط کرونا را دارد و می‌توان راحت‌تر این مشکل را حل کرد. - اخبار ورزشی -

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تعطیلی تمرینات تیم فوتسال کراپ الوند اظهار داشت: تمرینات را از امروز (دوشنبه) آغاز می‌کنیم، اما بلاتکلیفی در برگزاری لیگ برتر کار ما را سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه‌ریزی فنی و تمرینات تاکتیکی، نقاط آغاز و پایان برای تیم ترسیم می‌کنیم. تلاش می‌کنیم زمان‌هایی به بازیکنان استراحت دهیم، اما اگر تعطیلی لیگ ادامه‌دار باشد، کارمان سخت‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن مختلف تصریح کرد: بازیکنان به خاطر محدودیت‌های کرونایی، نمی‌توانند به جز تمرین کاری کنند و ما هم نمی‌توانیم آنها را در نشاط نگه داریم. باشگاه‌های بدنسازی و استخرها بسته است و اینکه بازیکنان یکسره تمرین کنند، برای آنها مشکل‌ساز است.

جابری: مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال، ابتدای هفته آینده صادر می‌شود

سرمربی کراپ الوند در مورد عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان کرد: نمی‌دانم چه دلیلی در کار است. فینال لیگ برتر فصل گذشته در شرایط کرونا برگزار شد و فوتسال پس از فوتبال، اولین رشته‌ای بود که بازی‌های خود را برگزار کرد. پس همه آمادگی و تجربه آن را دارند. برگزاری لیگ مسئله‌ای نیست و می‌توان مشکل را راحت‌تر حل کرد.

«شاید درگیری‌های فدراسیون فوتبال و نیز مشکل اساسنامه باعث شد مدیران کمتر به فوتسال توجه کنند.»، لک ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: فکر می‌کنم پس از کفاشیان، فوتسال به مدیری قوی نیاز داشت که به این رشته اشراف داشته باشد. نباید فوتسال را جدا اداره کرد و این رشته باید یکپارچه مدیریت شود. هندبال و والیبال مجوز گرفتند و شنیدم مجوز شنا هم صادر می‌شود. شاید کسی اهمیت لیگ برتر و تأثیر آن را در جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی لیتوانی است، گوشزد نکرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه شاید مدیران پیگیری لازم را انجام نداده‌اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه پیگیری انجام نشده است. برگزار نشدن لیگ به بازیکنان و تیم ملی صدمه زده است. این بچه‌ها تقریباً یک سال است که درآمدی نداشته‌اند و با شرایط کرونا، هزینه باشگاه‌ها هم بالا رفته است. هزینه سالن، ضدعفونی آن، اسکان و تغذیه بازیکنان بر عهده باشگاه‌هاست و بچه‌ها هم خیلی نمی‌توانند با یکدیگر هم‌اتاق شوند. اگر قرار است مسابقات برگزار نشود، زودتر بگویند و ما را از بلاتکلیفی خارج کنند.

سنگ سفیدی: بگویید نمی‌توانیم مجوز فوتسال را بگیریم

سرمربی کراپ الوند درباره احتمال برگزاری لیگ برتر فوتسال به شیوه مجتمع و در یک شهر اظهار داشت: بهتر است مسابقات به شکلی که تصمیم‌گیری شد، برگزار شود. اگر هم قرار به برگزاری مجتمع باشد، باید اعلام شود از کدام مرحله به شکل مجتمع برگزار می‌شود و مراحل بعدی چگونه خواهد بود.

لک با بیان اینکه برگزاری مجتمع رقابت‌ها مشکلات خاص خود را دارد، تصریح کرد: اگر یک بازیکن به کرونا مبتلا شود، شما برای یک هفته بازیکن ندارید؛ به‌ویژه بازیکن شاخصی که باشگاه روی آن هزینه کرده است. باید همه کمک کنند که مسابقات برگزار شود، اما نه به شکلی که بخواهند 10 روزه آن را جمع کنند. لیگ برتر باید مرحله به مرحله و در شهرهای مختلف برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال لیگ برتر فوتسال فوتسال برگزاری لیگ برتر کراپ الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر

ایسنا/یزد تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول، ظهر امروز (۷ اردیبشهت) موفق شد با شکست نماینده هیات فوتبال اصفهان سهمیه حضور به لیگ برتر فوتسال ایران را برای خود به ارمغان آورد.

بانوان فوتبالیست چادرملو اردکان که پیش از این هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند؛ امروز سومین حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند.

در این بازی «شیرین صفار» و «زهرا قربانی» از روی نقطه پنالتی و «مهدیه محمدزاده» و «فاطمه قهرمانی» نیز هر کدام یک گل برای چادرملو اردکان به ثمر رساندند.

شاگردان «فاطمه نادریان» در تیم فوتسال بانوان چادرملو اردکان با حداکثر امتیاز جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

به گزارش ایسنا این اولین حضور یک تیم فوتسال بانوان از استان یزد در سطح یک فوتسال ایران است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران