Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@02:28:10 GMT

تنفس هوای قابل قبول تا فردا

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۱۹۹

تنفس هوای قابل قبول تا فردا

خبرگزاری آریا - بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم‌اکنون (10 اذر ماه) در محدوده قابل قبول قرار دارد اما کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پایتخت طی روز دور از انتظار نخواهد بود.
به گزارش شهر، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، صبح امروز (10 آذر ماه) با برقراری ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت، هرچند با افزایش ترافیک در برخی مناطق پرتردد افزایش غلظت ذرات معلق باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی روز کاهش تندی باد و افزایش پایداری نسبی جو باعث تجمع آلاینده‌ها خواهد شد بنابراین امشب (10 آذر ماه) هم‌زمان با افزایش ترافیک شامگاهی انتظار می‌رود کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در وضعیت نامطلوب قرار بگیرد، اگرچه افزایش تندی باد در اواخر وقت تا حدودی موجب پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا خواهد شد.
صبح فردا (11 آذر ماه) تا حدودی بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد که ناشی از افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر خواهد بود. افزایش پایداری و حاکمیت جو آرام طی روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.
این وضعیت تا اواخر وقت فردا (11 آذر ماه) ادامه خواهد یافت و پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.
به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته « ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون » با میانگین 60 بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 74 است و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قابل قبول قرار برخی مناطق کیفیت هوا آلاینده ها خواهد شد آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • هوای تهران پاک شد
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • هوای تهران پاک است
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت
  • نمره هوای تهران در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • نمره «قابل قبول» هوای تهران