Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:57:31 GMT

مرگ کارگر نجف آبادی و چند خبر کوتاه از اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۳۹۷

مرگ کارگر نجف آبادی و چند خبر کوتاه از اصفهان

مرگ خاموش نگهبان کارخانه براثر گاز گرفتگی

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از جان باختن نگهبان یک کارخانه در شهرک صنعتی این شهرستان براثر گاز گرفتگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسین بابا کلانی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ علویچه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد فوت مشکوک در یکی از کارخانه های شهرک صنعتی شهرستان بلافاصله به منظور بررسی بیشتر در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل با جسد مرد جوانی حدود ۲۲ ساله که داخل اتاقک نگهبانی کارخانه فوت کرده بود مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان اورژانس علت مرگ این فرد براثر گاز گرفتگی تشخیص داده شد .

توقیف اتوبوس حامل قاچاق در نایین 

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال در یکی از ورودی‌های شهرستان توقیف شد.

به گزارش روزدوشنبه ایرنا، سرگرد هادی کیان مهر اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از خودرو ۵۰ هزارنخ سیگار خارجی، ۱۹۰ بسته تنباکو و۱۶۰ سوب پارچه قاچاق را کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نایین بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله شیرخشک خارجی قاچاق به ارزش  پنج میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشمندی خود از وجود کالای قاچاق در یک باربری مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۱۸ کیسه ۲۵ کیلویی شیر خشک  کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی ارزش محموله مذکور را برابر اعلام کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو و اصناف مشخص شد اقلام مکشوفه، غیر بهداشتی و توزیع خارج از شبکه و غیر مجاز تشخیص داده شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری یک فرد متخلف و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که با تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی و غیر مجاز سلامتی و جان مردم را به مخاطره می اندازند قاطعانه مقابله می‌کند.

برچسب‌ها نایین اصفهان کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین اصفهان کالای قاچاق انتظامی نایین اصفهان کالای قاچاق انتظامی اخبار کنکور انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر

سرهنگ علی اکبر مرادی  فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان