Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:27:09 GMT

یک خانم سخنگوی کاخ سفید در دوران بایدن خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۴۵۲

یک خانم سخنگوی کاخ سفید در دوران بایدن خواهد شد

به گزارش جماران؛ "جو بایدن" رئیس جمهوری منتخب آمریکا بامداد دوشنبه تیم ارتباطات خود را معرفی و «جن ساکی» را بعنوان سخنگوی کاخ سفید منصوب کرد.

ایرنا به نقل از وال استریت ژورنال نوشت: ساکی در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما مدیر ارتباطات کاخ سفید بود.

بایدن گروهی ۷ نفره را بعنوان تیم ارتباطات خود برگزیده است که همه اعضای آن زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تیم، "کیت بدینگفیلد" بعنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید و "سیمونه سندرز" بعنوان مشاور ارشد و سخنگوی ارشد "کامالا هریس" معاون رئیس جمهوری منتخب انتخاب شده اند.

همچنین، کاترین ژان پیر معاون سخنگوی کاخ سفید و "پیلی توبار" معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید خواهند شد.

بایدن در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباط مستقیم و صادقانه با مردم آمریکا یکی از مهمترین وظایف رئیس جمهوری است و این تیم مسؤولیت بزرگ برقراری ارتباط میان مردم آمریکا و کاخ سفید را برعهده دارد.

 

اخبار مرتبط نقشه ترامپ برای بایدن از همان روز تحلیف نقشه اسرائیل، امارات و سعودی برای ناکامی بایدن/ افشاگری رییس دفتر وزیر خارجه اسبق آمریکا مسائلی که در دوران بایدن تغییر نمی کنند یک استاد دانشگاه آمریکایی: بایدن و مشاورانش فرصت خوبی برای ایران هستند/ او برای کاهش تنش به کنگره احتیاج ندارد رویای جذاب در دولت بایدن چیست؟ ترامپ و بایدن آمریکاییها را به جنگ با نتایج انتخابات و کرونا دعوت کردند اخراجی ترامپ، گزینه بایدن برای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل/«لیندا توماس گرینفیلد» را بشناسیم؟+تصاویر توصیه یک جمهوریخواه برجسته به ترامپ:به شکست خود و پیروزی بایدن اذعان کن زوایای آشکار و پنهان زندگی «جان کری»: مردان جو بایدن را بشناسیم + تصاویر

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 کاخ سفید جو بایدن جن ساکی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «هاله غریط»، سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه برای اعتراض به حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه از سمتش استعفا کرده است.  از سال 2006 به وزارت خارجه آمریکا پیوسته بود. 

غریط که از سال 2006 به وزارت خارجه آمریکا پیوسته بود در صفحه خود در لینکدین نوشته که روز 24 آوریل 2024 بعد از 18 سال خدمت در وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های آمریکا در قبال غزه از سمتش کناره‌گیری کرده است. 

وزارت خارجه آمریکا در صفحه‌ای که برای معرفی او در وب‌سایت خود اختصاص داده غریط را به عنوان فردی «مشتاق به دیپلماسی و مشتاق برای شکستن موانع از طریق ارتباطات و فهم دوجانبه» معرفی کرده است. 

استعفای این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعتراضات گسترده در داخل این کشور به سیاست‌های دولت جو بایدن برای حمایت‌های بی‌چون و چرا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود. 

در ماه اکتبر هم جاش پائول، مدیر اداره امور نظامی-سیاسی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به سیاست‌های بایدن از سمتش استعفا کرد. 

ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیمریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیمتحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایراننمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!

انتهای پیام/ 

 

 

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت