Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی در یک سال آینده در روزهای غیربارانی در چمن پژوهشگاه نفت تمرین می کند

مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق لازم با مسئولان چمن پژوهشگاه نفت در روزهای غیربارانی رسیدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تیم پرسپولیس در حالی خود را برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که کادر فنی این تیم همچنان بابت نداشتن چمن مناسب برای تمرینات این تیم مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن ورزشگاه شهید کاظمی که محل تمرینات اختصاصی این تیم است در سال‌ های اخیر بوده است معمولاً در فصول سرد دچار مشکل می ‌شود تا سرخ ‌ها در زمین ‌های دیگری تمرین کنند.

از این رو مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم به فراهم کردن چمن پژوهشگاه نفت برای تمرینات شاگردان یحیی گل محمدی گرفتند. با این حال مسئولان این مجموعه با وجود موافقت با درخواست باشگاه پرسپولیس اعلام کردند سرخپوشان در روزهای بارانی نمی ‌توانند در این مجموعه حاضر شده و کار با توپ انجام دهند.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل نبود مجموعه تمرینی دیگری که مورد تایید کادر فنی باشد با این موضوع موافقت کرده است و در یک سال آینده می ‌تواند در روزهای غیربارانی در چمن پژوهشگاه نفت تمرین کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پژوهشگاه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود