Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نخبگان و دانشمندان در گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند، گفت: به طور قطع مجلس و سایر قوا و تشکل‌ها و محافل علمی و البته همه مردم خواستار دادن پاسخ جدی با ددمنشی تروریست‌ها و حامیان آنان هستند. - اخبار استانها -

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ضمن محکوم کردن ترور بزدلانه و به شهادت رساندن دکتر فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشورمان، این عمل را ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان دانست و اظهار داشت: ترور چهره‌های ملی که نمادی از شجاعت و فداکاری یا پیشرو در زمینه علم و فناوری هستند، نشان‌دهنده ناتوانی استکبار جهانی برای مقابله با جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمنان برای اینکه جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند دست به هر کاری زده‌اند و ترور دانشمندان شهید ما نشان می‌دهد آنان تأثیر زیادی در پیشرفت علمی کشور داشته‌ و دارند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان این ملت و انقلاب امروز رسواتر از همیشه شده‌اند، خاطرنشان کرد: ترور در هر مکتبی محکوم شده و منفور است و امروز دشمنان نشان دادند که ادعای پررنگ و لعاب حقوق بشر، شعاری بیش نیست.

وی تصریح کرد: نخبگان و دانشمندان این کشور، سرمایه‌های عظیم انسانی ما هستند که در گام دوم انقلاب و در مسیر خوداتکایی کشور، نقش بسیار مهمی را برعهده دارند. به طور قطع مجلس و سایر قوا و تشکل‌ها و محافل علمی و البته همه مردم خواستار برخورد جدی با ددمنشی تروریست‌ها و حامیان آنان هستند.

در سوگ فخر علمی ایران| مردم سرزمین آفتاب ترور دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کردند/ "انتقام سخت" خواسته اصلی مردم + فیلمدر سوگ فخر علمی ایران| خشم لرستانی‌ها از ترور بزدلانه دانشمند هسته‌ای ایران/منتظر انتقام سخت مسئولان هستیم + فیلمامیر حاتمی: جنایتکاران ترور شهید فخری زاده را حتما تعقیب می‌کنیم

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابزارهای دشمن برای متوقف کردن ملت ایران ناکارآمد است، اظهار داشت: دشمنان ما هر نقشه و توطئه‌ای که توانستند از ترور رجال سیاسی و مذهبی و علمی گرفته تا اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، به کار گرفتند اما نتیجه آن بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌بییند با وجود همه سختی‌هایی که برای مردم ما ایجاد کردند، امروز ایران اسلامی قوی‌تر از هر زمان دیگر به سمت پیشرفت و فتح قله‌های علمی، دفاعی و خوداتکایی پیش می‌رود.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند

مسئولان امنیتی در پاکستان اعلام کردند که دو عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان که در صدد ترور وزیر کار و مسکن این کشور بودند، در یک درگیری مسلحانه کشته شدند.

به گزارش مشرق، مسئولان دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب که چند روز پیش دو عضو شاخص گروه طالبان پاکستانی را بازداشت کرده بودند، درپی انتقال آنان به محلی که تروریست‌ها اسلحه و مهمات خود را پنهان کرده بودند با حمله دیگر عناصر تروریستی مواجه شدند.

در جریان تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و مهاجمان، دو تروریست تحت بازداشت کشته شدند.

دایره مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد که سیف الله و اسد الله دو تروریست کشته شده، نقشه ترور ریاض حسین پیرزاده وزیر کار و مسکن دولت پاکستان را طراحی کرده بودند اما قبل از اجرای عملیات ترور، شناسایی و بازداشت شدند.

ریاض حسین پیرزاده از شخصیت‌های سیاسی برجسته در ایالت پنجاب پاکستان و عضو ارشد حزب مسلم لیگ نواز شناخته می‌شود که در انتخابات اخیر پیروز و وارد مجلس ملی شد. پیرزاده از شیعیان پاکستان است که مسئولیت وزارت کار و مسکن را برعهده دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است