Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:25:28 GMT

جریمه ۱۷۲ خودرو در جاده‌های خراسان‌رضوی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۵۳۹

جریمه ۱۷۲ خودرو در جاده‌های خراسان‌رضوی

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: ۱۷۲ دستگاه خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست در این خصوص افزود: ۱۲۱ دستگاه از این تعداد جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ۵۱ دستگاه نیز جریمه پنج میلیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هزار و ۷۲ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از جاده‌های استان خراسان رضوی به مبدا سفرهایشان برگشت داده‌ شدند.
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: طی این مدت هزار و ۵۰۳ دستگاه خودرو نیز تذکر گرفتند.
میش مست افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان سبک و روان است.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.
طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۳۸۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا تا ظهر دیروز نهم  آذر ماه، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۸۷۵ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
همچنین بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۹۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و هزار و ۷۹۵ نفر بستری شده اند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۴۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران