Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، امیرحسین مرادزاده گفت:‌ با توجه به شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و توسعه خدمات غیرحضوری یکی از اولویت‌های سازمان به شمار می‌رود.

وی افزود: در این خصوص سامانه اتوماسیون اداری با هدف کاهش مراجعات حضوری، ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره ویروس کرونا ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی افزود: با راه‌اندازی این سیستم، از امروز درخواست‌ها و نامه‌ها از طریق سیستم اتوماسیون و بصورت غیرحضوری ارسال و پاسخ نیز به همین شکل با کد پیگیری ارائه شده خواهدبود و دیگر نیازی به مراجعه برای پیگیری به سازمان نخواهدبود.

مرادزاده با اشاره به اقدامات سازمان در خصوص خدمات مهندسی الکترونیک و غیرحضوری افزود: راه‌اندازی کامل این سامانه در سه فاز اجرا خواهدشد که با اجرای فاز یک آن در بهمن ماه امسال کلیه خدمات مهندسی در سازمان برای کلیه اعضا به‌صورت الکترونیکی و با سرعت و دقت و شفافیت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای متوقف ساختن روند صعودی شیوع بیماری کووید ۱۹ می بایست از حضور و کارهای غیر ضروری در سازمان خودداری کرد گفت: با راه اندازی سیتم اتوماسیون و کاستن حجم نیروهای اداری سعی بر آن داریم تا هم روند خدمات ضروری به مردم تعطیل نگردد و از سلامت کارکنان و مراجعان محترم مراقبت نمائیم.

46

کد خبر 1461229

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی