Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:57:20 GMT

ترور دوم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۷۶۷

ترور دوم

اینکه ما نقدی به مدیریت اشخاص داشته باشیم را نباید به بدنه یک مجموعه ارتباط داد، من نه شناختی نسبت به نحوه عملکرد نیروهای امنیتی دارم و نه دانشی نسبت به سلسله مراتب حاکم در آن مجموعه

اما بدرستی یقین دارم که این نیروهای گمنام همیشه با سپر جان خود حافظ امنیت این کشور و مقاماتش بوده و بدور از جو سیاست زده این روزگار فقط و فقط یک ماموریت برای خود تعریف کرده اند؛ سربازی امام خامنه ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرزندان همان نیروهای زبده ای هستند که میمندی و زم و بسیاری دیگر از دانه درشت های فساد را از دهن شیر بیرون کشیدند و پای میز محاکمه آوردند، مراقب باشید که ترور دوم خیلی وسیع تر است و اعتماد مردم به نیروهای جان برکفی را نشانه رفته که حتی در ترور اخیر هم شهید دادند و هم مجروح.

این سربازان گمنام امروز و دیروز نیامدند که فردا هم بروند، هریک از این بچه ها سالهای سال است که در این دولت و آن دولت، این مدیر و آن مدیر بودند و بدور از هر حاشیه ای فقط بفکر ماموریت خویش بودند و همیشه خلوص نیت شان را با خون خود اثبات کرده اند.

من نام این ترور دوم را ترور خاموش گذاشتم چرا که دارم می‌بینم چگونه بدست خودمان هم انگیزه این بچه ها را نشانه رفته و هم هویت و آبرویشان را در برابر افکار عمومی. 

هر کس اندک سواد و تحلیلی داشته باشد می‌داند این شب ها و روزها چه ساعت هایی برای بچه های حفاظت و اطلاعات می‌گذرد.

برای سلامتی شون که جدا از سیاست زده ها الحق در این کشور با این مرزهای عجیب و غریب برای تامین امنیت من و شما همیشه فعال و در التهاب اند دعا کنیم، مبادا به ذهن مون خطور کنه که این سربازان گمنام چیزی کم گذاشتند، نه؛ این شیرمردان گمنام جان شیرین شان را برای حفاظت از ما گذاشته اند. 

در این ترور خاموش عامل دشمن نباشیم.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تروریسم شهدای ترور محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تروریسم شهدای ترور محسن فخری زاده سیستان و بلوچستان تروریسم شهدای ترور محسن فخری زاده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند