Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@11:10:01 GMT

افزون‌بر ۲.۵ تن موادمخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۵۹۰۶

افزون‌بر ۲.۵ تن موادمخدر در سراوان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۶۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات شبانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهارداشت: ماموران انتظامی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی خود و هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت قاچاقچیان که قصد انتقال محموله مواد افیونی را از این شهرستان به داخل کشور داشتند، مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در یک عملیات شبانه قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را وارد کشور کنند با واکنش به موقع ماموران انتظامی سراوان خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی دیدند و پس از ساعتی درگیری مسلحانه با برجای گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستانوبلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس استان قرار دارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲ تن تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر یک تیم از قاچاقچیان که قصد جابه جایی یک محموله موادمخدر از منطقه صفر مرزی به سمت سراوان را داشتند، پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی و پایش منطقه توسط پلیس تعداد سه دستگاه خودروی سواری وتویوتا و همچنین سه دستگاه موتورسیکلت مشاهده و نسبت به صدور فرمان ایست با استفاده از علایم بازدارنده و هشداردهنده اقدام کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس، به سمت ماموران تیراندازی و با واکنش سریع ماموران روبه رو شده و با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی به سمت ارتفاعات متواری می‌شوند.

سردار طاهری با اشاره اینکه در این عملیات ۶۶۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از خودرو قاچاقچیان کشف شد، بیان کرد: در مجموع عملیات پلیس استان در شهرستان سراوان ۲ تن و ۶۶۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات به همراه سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس منسجم‌تر و استوارتر از گذشته در پاسداری از وسعت سرزمینی استان سیستان و بلوچستان اجازه کوچکترین تحرکی را به متجاوزان و قاچاقچیان نخواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم