Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی‌پور با اشاره به عملیات برف و کولاک گفت: ١٣ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان و مازندران متاثر از برف و کولاک بوده است.

وی ادامه داد: در ۴روز گذشته به هم‌وطنان در ٣٨ محور کوهستانی و ٢ منطقه عشایرنشین، امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، درباره نجات و اسکان اضطراری هموطنان متاثر از برف و کولاک، تاکید کرد: در این مدت با تلاش ۶۳ تیم عملیاتی متشکل از ۲۱۵ امدادگر و نجاتگر هلال احمر، ۷۰ نفر اضطراری اسکان داده شدند.

ولی پور ادامه داد: در برف کولاک ۴ روز گذشته، ۲۳۹ دستگاه خودرو از برف خارج شد و همچنین ۱۳ بیمار به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: ۱۶۴ تخته پتو ۱۲۴ کیلوگرم نایلون، ۶۹ بسته غذایی، ۱۵۰ بسته بیسکویت و ۱۲۰ بطری آب معدنی بین آسیب دیدگان ناشی از برف و کولاک، توزیع شد.

کد خبر 5084260

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد رسانی برف و کولاک محسن فخری زاده ویروس کرونا شهرداری تهران محدودیت های کرونایی شورای شهر تهران شهر تهران وضعیت راهها سازمان تامین اجتماعی وزارت آموزش و پرورش شورای شهر میراث فرهنگی سامانه بارشی پلیس راهور سازمان محیط زیست برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند