Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر با محکوم کردن اقدام رذیلانه و خباثت بار دشمنان ایران اسلامی در به شهادت رساندن «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشمند برجسته کشورمان، افزود: به پاس زنده نگاهداشتن راه، نام و یاد این شهید والا مقام، ۲ مدرسه ۱۵ کلاسه در تهران به نام شهید «محسن فخری‌زاده» نام‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدرسه به عنوان محلی فرهنگی و آموزشی می‌تواند در هدایت کودکان و نوجوانان کشورمان نقشی اساسی داشته باشد و با نام‌گذاری مدارس به نام شهدای والا مقام ایران اسلامی، دانش‌آموزان ضمن آشنایی با اقدامات علمی و شیوه رفتاری آنها، رهرو حرکت ارزشمند این بزرگ مردان می‌شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ۲ فضای آموزشی به نام شهید محسن فخری‌زاده در تهران نام‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: یک واحد آموزشی ۱۵ کلاسه با زیربنای ۲۷۷۳ مترمربع در شهرک وایین شهریار و یک واحد آموزشی ۱۵ کلاسه با زیربنای ۲۲۵۰ مترمربع در پاکدشت به نام این شهید نام‌گذاری می‌شود.

رخشانی مهر ادامه داد: مدرسه ۱۵ کلاسه شهید محسن فخری‌زاده واقع در شهرک وایین شهریار تا پایان ماه جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود و مدرسه ۱۵ کلاسه شهید محسن فخری‌زاده واقع در شهرستان پاکدشت نیز در ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ادامه دهنده راه شهدای کشورمان هستیم، تصریح کرد: متناظر با تهران، در تمامی استان‌های کشور نیز مدارس نوساز و آماده بهره‌برداری به نام شهید محسن فخری‌زاده نام‌گذاری خواهند شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: آنچه که مسلم است اینکه هرچند دشمن تلاش می‌کند که ایران اسلامی را تضعیف کند، اما به لطف خداوند متعال از خون "شهید فخری‌زاده" هزاران دانشمند و مجاهد چون او رویش پیدا می‌کنند و این قبیل اقدامات، ملت ما را در پیمودن مسیر استقلال و پیشرفت متوقف نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، محسن فخری‌زاده از دانشمندان برجسته صنعت دفاعی و هسته ای کشور، بعد از ظهر جمعه هفتم آذر امسال در شهر آبسرد دماوند هدف حمله تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور محسن فخری‌زاده مهراله درخشانی مهر پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور محسن فخری زاده سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور محسن فخری زاده اخبار کنکور شهید محسن فخری زاده مدرسه ۱۵ کلاسه نام شهید نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد

در راستای اجرای طرح سه شنبه‌های امید، مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری، فرماندار مشهد در مراسم افتتاح  مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد که در راستای طرح سه شنبه‌های امید برگزار شد، گفت: امروز در روستای شاهین قلعه به همت خیرین مدرسه دو کلاسه‌ای ایجاد شده است تا دانش آموزان بتوانند در این روستا ادامه تحصیل دهند، امروز آموزش و پرورش بویژه در بخش تبادکان و معاونت نوسازی مدارس تمام توان خود را برای اجرای طرح سه شنبه‌های امید گذاشته‌اند.

وی افزود: به لطف خداوند و با تلاش همه در حوزه مدرسه‌سازی از آبان ماه هر سه شنبه توانستیم یک مدرسه را در شهرستان مشهد افتتاح کنیم تا در سال تحصیلی 1404 با کمبود مدرسه روبه رو نباشیم و امروز در اکثر روستاهای حاشیه شهر مشهد نیز مدرسه و هنرستان افتتاح شده است.

داوری گفت: وقتی یک خیر پای کار می آید برکتش به اندازه ای است که سایر خیرین نیز پای کار می‌آیند و سرعت کار در مدارس خیرساز بسیار بالاست به طوریکه ما سه شنبه هر هفته بدون وقفه شاهد افتتاح یک مدرسه در شهرستان مشهد هستیم، انسجام در هرکاری بسیار ارزشمند است  امیدوارم روزی به نقطه ای برسیم که در شهرستان مشهد دیگر متقاضی فضای آموزشی نباشد بلکه توانمان را در حوزه آموزش بگذاریم.

عبداللهی، رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز با بیان این مطلب که امروز این مدرسه به یاد زنده یاد حاج حسین یزدی و فرزندش احمد یزدی افتتاح می‌شود، گفت: مرحوم حاج حسین یزدی آرزو داشت که مدرسه افتتاح شود و شاهد این مراسم باشد و زمانیکه در بستر بیماری بود می‌گفت برای خانواده ام یک روضه رضوان ساختم و امروز این مدرسه دو کلاسه با 2 میلیارد اعتبار ساخته شده است تا دانش آموزانی که برای تحصیل به روستاهای اطراف می‌رفتند بتوانند در روستای خود به ادامه تحصیل بپردازند.

وی افزود: از 10آبان امروز هفدهمین مدرسه را در منطقه تبادکان شهرستان مشهد افتتاح کردیم و 339 کلاس از ابتدای سال 1402 تا امروز به سرانه آموزشی استان اضافه شده است.

عبداللهی تصریح کرد: استخر و دو سالن ورزشی و 11میدان چمن ورزشی نیز افتتاح شده که در هفته آینده 4زمین چمن مصنوعی اماده افتتاح است که این پروژه ها نیز 41میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد