Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، بسیجیان جهادگر پایگاه قمر بنی‌هاشم (ع) روستای دیزج شاهرود تلاش دارند تا برای خانواده‌های نیازمند این روستا سرپناه آماده کنند.

در این راستا، ساخت و تکمیل یک باب منزل مسکونی برای محرومان توسط گروه جهادی شهدای دیزج پایگاه بسیج در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان تاکنون توانسته‌اند ساختمان این بنا را آماده کرده و تلاش دارند تا هر چه زودتر کار نما و دکوراسیون داخلی آن را تکمیل کنند.

همچنین این جهادگران بسیجی کار تعمیر و ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای دو منزل مسکونی خانواده‌های محروم روستا را به اتمام رساندند.

رمضان حیدری، فرمانده پایگاه قمر بنی‌هاشم (ع) روستای دیزج، هدف از انجام این اقدامات را خدمت خالصانه بسیج به مردم بیان کرد و افزود: بسیج از ابتدای تشکیل خود در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل تاکنون تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار بسته و در این مسیر، لحظه‌ای کوتاهی نکرده و خود را مدیون مردم، ولایت و شهدا می‌داند.

بیشترین رویش در بسیج

امام جمعه شاهرود هم در این زمینه اظهار کرد: شجره طیبه بسیج از روز نخست که امام راحل آن را غرس کرد، هر روز تنومندتر و پربارتر می‌شود.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین عباس امینی افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها ریزش و رویش داشته‌ایم؛ اما در بسیج کمترین ریزش و بیشترین رویش با کمیت و کیفیت بوده است.

امام جمعه شاهرود گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها فعال بوده و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیج فعال‌ترین قشر محسوب می‌شود که از روز‌های آغازین شیوع این ویروس وارد میدان شده و کار‌های خوبی انجام داده است.

امینی با بیان اینکه علاوه بر علم، آگاهی و بصیرت بسیجیان، بسیج همواره باید به ‌روز و پیشگام باشد، خاطر نشان کرد: در زمینه ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی در استان سمنان پیشگام بودیم و الان دولت تصمیم گرفته نقاهتگاه تشکیل دهد؛ در حالی که ما در همان ابتدا این اقدام را انجام دادیم و در تمام عرصه‌ها باید بسیج پیشگام باشد.

او با اشاره به اینکه بسیج در عرصه سیاسی باید مرجع باشد و در حوزه اقتصادی هم پیشگام، الگو و تعلیم‌دهنده است، ادامه داد: کاملاً مشخص است که بسیج در عرصه خدمات‌رسانی هم پیشگام است.

اهدای تبلت به دانش‌آموزان نخبه

از دیگر اقدام‌های بسیجیان شاهرود که به همت قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود و با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان انجام شد، اهدای تبلت به دانش‌آموزان نخبه بود.

از هفت نفر از دانش‌آموزان نخبه بسیجی محلات اسلامی شاهرود با اهدای تبلت تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به شاخص‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج اهل اقدام به‌ هنگام و به ‌موقع، از خودگذشتگی، ایثار، مردم‌یاری و خدمت‌رسانی است و باید این شاخص‌ها در بسیج تقویت شود.

تجلیل از مسئولان محلات اسلامی شاهرود هم در قالب پویش رشد و هدیه سردار شهید سلیمانی به دانش‌آموزان نخبه اجرا شد.

تداوم جهاد در قلب نقاط محروم

جهاد بسیجیان این روز‌ها در قلب نقاط محروم استان سمنان تداوم دارد و همه به میدان آمده‌اند تا باری از روی دوش محرومان و نیازمندان جامعه بردارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادگر بسیجی مسکن روستایی خانواده های نیازمند دانش آموزان نخبه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود