Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو از تأیید دستورالعمل بهداشتی پیشنهاد شده ایران به منظور برگزاری مسابقات مختلف ووشو توسط فدراسیون جهانی خبر داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیرعباس لشگری رییس کمیته پزشکی فدراسیون و رییس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو درباره ابلاغ دستورالعمل مربوط به کرونا از سوی فدراسیون جهانی به فدراسیون‎های عضو، اظهار داشت: در داخل کشور برای برگزاری مسابقات نیاز به یک پروتکل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس یک پروتکل را با همکاری و مشورت با امیر صدیقی، رییس فدراسیون تهیه کردیم و به فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه دادیم.

وی ادامه داد: متوجه این موضوع شدیم که این دستورالعمل می‌تواند یک وجهه بین‌المللی داشته باشد، چون تمام ضوابط در آن برای برگزاری رویداد‌های مختلف ووشو دیده شده است. به همین دلیل آن را به فدراسیون جهانی ارائه دادیم و گفتیم که این پروتکل می‌تواند در مسیر برگزاری مسابقات ووشو راه‌گشا باشد تا سلامت همه ورزشکاران و مربیان حفظ شود.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون عنوان کرد: فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در ارائه این دستورالعمل در دنیا پیشگام شد. خوشبختانه مسئولان مربوطه هم از این موضوع استقبال کرد. این دستورالعمل توسط دبیرکل IWUF بررسی و به کمیته پزشکی که من ریاستش را بر عهده دارم، ارجاع داده شد که در این کمیته با مشورت سایر اعضا تغییراتی در آن صورت گرفت و سرانجام مورد تأیید فدراسیون جهانی قرار گرفت و به همه فدراسیون‌های عضو نیز ابلاغ شد.

لشگری گفت: این افتخاری برای کشورمان است که توانستیم دستورالعمل مرتبط با برگزاری مسابقات در دوران کرونا را پیشنهاد بدهیم و به عنوان یک فدراسیون پیشگام که به دنبال حفظ سلامتی ورزشکاران در دنیا است، این کار را انجام دادیم. دستورالعمل فوق الذکر از این پس در همه مسابقات و در هر نقطه‌ای از دنیا لازم الاجرا خواهد بود.

وی در پایان گفت: به دنبال آن بودیم که مسابقات دوباره برگزار و البته سلامتی ورزشکاران و عوامل اجرایی حفظ شود تا بتوانیم همچون فوتبال شاهد برگزار رویداد‌های مختلف باشیم. خدا را شکر می‌کنم که در این موضع پیشگام بودیم و اقدام مثبتی در این مسیر انجام دادیم. بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه آنلاین هیئت رییسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ووشو امیر عباس لشگری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ووشو فدراسیون ووشو رییس کمیته پزشکی فدراسیون برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان