Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: برابر بررسی به عمل آمده یک سری از رانندگان در طرح ممنوعیت تردد شبانه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا که از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح اجرا می‌شود، برای فرار از چنگ قانون اقدام به دستکاری، مخدوش، پوشاندن و گل مالی کردن پلاک وسیله نقلیه خود و یا بدون پلاک در سطح شهر رانندگی می‌کنند که پلیس به صورت محسوس و نامحسوس این دسته از رانندگان را کنترل و رصد کرده و به طور جدی و بدون اغماض با اینگونه متخلفان برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا طی چند روز اخیر ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه برابر مقررات و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ هدایت شده اند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: پوشاندن و یا تغییر در ارقام پلاک انتظامی نه تنها تخلف بلکه جرم بوده و رانندگانی که با وسیله نقلیه بدون پلاک و پلاک مخدوش و ناخوانا رانندگی می‌کنند به علت اقدام مجرمانه برابر مقررات، ضمن اعمال قانون خودروی آن‌ها به پارکینگ هدایت و شخص راننده خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی پلاک خودرو محدودیت های کرونایی برخورد قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ