Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای ایران بار دیگر زنگ خطر ترور را به صدا در آورد که ضمن بالا بردن سطح امنیتی کشور، نام و اطلاعات دانشمندان هسته‌ای را به راحتی در اختیار نهادهای بین‌المللی قرار ندهیم.

میلاد پاسدار در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بیان کرد: افراد یا گروه‌هایی که اقدام به انجام این جنایت کردند قطعا دست آموخته رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره چرایی انجام ترور دانمشند هسته‌ای در شرایط کنونی عنوان کرد: تروریست‌ها در اقدامی عجولانه دست به ترور زود هنگام شهید فخری‌زاده زدند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: تروریست‌ها از جمله رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ایجاد جنگ داخلی در ایران یا جنگ افروزی بین کشورهای همسایه کرده‌ بودند. دشمنان برای دولت دوم دونالد ترامپ برنامه نظامی برای ایران طراحی کرده بودند.

وی اضافه کرد: ترویست‌ها با انجام ترورها در ایران به دنبال ایجاد آشوب و جنگ در منطقه هستند. آنها حتی اگر نتوانند مستقیم وارد جنگ با ایران شوند با توطئه‌های قومیتی و مذهبی قصد ایجاد ناآرامی در کشور را دارند.

به گفته پاسدار؛ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ورق بازی برگشت و ترامپ و رژیم غاصب صهیونیست غافلگیر شدند. حزب راست‌گرای افراطی لیکود با حزب جمهوری خواه آمریکا هماهنگی سیاسی مناسبی برای تضعیف ایران پیدا کرده‌ بودند و قصد داشتند در چهار سال آینده ایران را درگیر جنگ کنند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: پیروزی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا که ادعای بازگشت به مذاکرات با ایران را دارد، به صهیونیست‌ها هشدار می‌دهد که احتمال دارد مذاکره آمریکا و ایران بدون نظارت اسرائیل باشد.

وی با اشاره به دولت ملی‌گرای افراطی در رژیم غاصب صهیونست عنوان کرد: این رژیم قصد اشغال بیشتر سرزمین‌های فلسطینی و خانه سازی و شهرک سازی در خاک فلسطین را دارد و قدرت ایران را سدی در برابر خود می‌داند. همچنین برخی از کشورهای عربی مرتجع حاشیه خلیج فارس مانند عربستان نیز همواره در سال‌های ‌اخیر به دنبال تضعیف ایران در منطقه بوده است.

پاسدار در تکمیل سخنان خود گفت: دولت ترامپ و تروریست‌های طرفدار وی در چند ماه باقی مانده امکان دارد بازهم مرتکب جنایت و ترور شوند. در نتیجه لازم است از دانشمندان و ذخایر انقلاب محافظت بیشتری انجام گیرد و سطج امنیتی کشور بالاتر رود.

این فعال دانشجویی بیان کرد: در سال‌هایی که دولت توان و وقت خود را صرف مذاکره و برجام کرد به دشمنان انقلاب و سایر کشورها اجازه داده‌ایم تا با ورود به کشور در قالب بازرس هسته‌ای با تمام نقاط و زوایا و تاب آوری اقتصادی مردم آشنا شوند.

وی افزود: بیشتر دانشمندان هسته‌ای ایران در جریان مذاکرات دهه 80 توسط آمریکا و موساد شناسایی شدند و آژانس بین‌المللی اتمی نیز اطلاعات محرمانه ایران را در اختیار آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست قرار می‌داد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1082245 برچسب‌ها شهید محسن فخری‌زاده دانشگاه آزاد اسلامی حمله تروریستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی شهید محسن فخری زاده دانشگاه آزاد اسلامی حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیست فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان

بعد از اقداماتی که دانشگاهیان کشورهای مختلف به ویژه اروپا برای بایکوت علمی و آکادمیک محققان صهیونیست به دلیل جنگ وحشیانه این رژیم علیه نوار غزه انجام داده‌اند، هشدارهای زیادی در محافل عبری درباره عواقب این تحریم‌ها مطرح شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در بحبوحه خیزش عظیم دانشجویی در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی که به دانشگاه‌های سراسر جهان گسترش یافته است رسانه‌های عبری درباره تشدید بایکوت علمی و آکادمیک محققان و پژوهشگران اسرائیلی در دانشگاه‌های خارجی هشدار دادند.

رسانه‌های عبری به نقل از «یوآو کیش» وزیر آموزش و پرورش رژیم اشغالگر اعلام کردند که او قصد دارد در اسرع وقت یک طرح عملی برای مقابله با بایکوت آکادمیک اسرائیل در دانشگاه‌های خارجی ارائه کند اما چنین طرحی نیاز به بودجه زیادی دارد.

بعد از آغاز تظاهرات‌های گسترده علیه رژیم اشغالگر به خاطر جنایت‌های وحشیانه آن علیه مردم غزه در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا هشدارهای زیادی درباره اینکه رژیم صهیونیستی با یک بایکوت دانشگاهی بی‌سابقه مواجه شود مطرح شده است.

رسانه‌های عبری در این زمینه اعلام کردند که چنین تحریمی علیه اسرائیل می‌تواند دانشگاه‌های آن را به خطر بیندازد و آسیب شدیدی به اقتصاد اسرائیل وارد خواهد کرد.

پروفسور «مانوئل تراخنبرگ» مدیر موسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق کمیته برنامه‌ریزی و بودجه شورای عالی آموزش این رژیم اعلام کرد که روابط بین‌المللی مجرای اکسیژن دانشگاه‌ها و دانشگاه‌ها لوله اکسیژن صنایع و امنیت هستند و اگر بخش آکادمیک آسیب ببیند صنایع اقتصادی و امنیتی نیز به شدت متضرر خواهد شد.

بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساختبیداری نسل جدید آمریکا و تأثیر آن بر آینده روابط با اسرائیلخیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد

وب سایت تایمز اسرائیل نیز اعلام کرد که گزارش اخیر منتشر شده توسط وزارت نوآوری، علم و فناوری اسرائیل نشان می‌دهد که تمایل پژوهشگران دانشگاهی برخی کشورهای اروپایی برای همکاری با همتایان اسرائیلی خود بعد از 7 اکتبر یعنی جنگ غزه تاکنون به شدت کاهش یافته است.

این رسانه عبری تصریح کرد که بعد از گذشت نزدیک به 7 ماه از جنگ، وزارت نوآوری، علم و فناوری در حالی که هیچ برنامه‌ای ندارد می‌گوید که کمیته‌ای را برای مقابله با بایکوت آکادمیک که به رهبری دانشگاهیان کشورهای اروپایی علیه محققان اسرائیلی اعمال شده، تشکیل خواهد داد.

این وب سایت صهیونیستی اعلام کرد که نروژ، دانمارک، فنلاند، سوئد، ایسلند و ایرلند از جمله کشورهای پیشرو در تحریم آکادمیک محققان اسرائیلی هستند و به این لیست باید ایتالیا را هم اضافه کنیم که پیشتر سابقه طولانی و مهم در همکاری دانشگاهی با اسرائیل داشت. همچنین بلژیک نیز در زمره همین کشورها قرار دارد که در جامعه تحقیقاتی اروپا سرآمد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ترور برای بقا
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود