Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:48:31 GMT

خلعتبری، یار مارادونا در تنیس فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۶۸۲۴

خلعتبری، یار مارادونا در تنیس فوتبال

ششصد و شانزدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مارادونا برای تنیس فوتبال مرا به عنوان یار صدا می‌زد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های محمد رضا خلعتبری در خصوص دوران حضورش در کنار مارادونا دارد. خلعتبری گفته: قبل از اینکه با مارادونا از نزدیک ملاقات کنم به شدت او را دوست داشتم و شاید در چشمانم در اولین دیدار این علاقه را دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان تمرین هر وقت می‌خواست تنیس فوتبال بازی کند مرا صدا می‌زد تا به عنوان یارش در کنارش بازی کنم. مهاجم سپاهان افزوده: با اینکه سن و سالی از مارادونا گذشته بود و اضافه وزن داشت اما قدرت بازی‌سازی، پاس‌های بلند و کوتاه میلی‌متری، قدرت حفظ فوق‌العاده‌ای را همچنان داشت.

"می‌خواهم دوباره به تیم ملی دعوت شوم" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های محمد نژاد مهدی پرداخته است. مدافع سپاهان در خصوص شانس دعوت دوباره به تیم ملی اظهار کرده: به هر حال انتخاب بازیکن و دعوت به تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد. قطعاً عملکرد خوبم در سپاهان به این مساله کمک خواهد کرد تا حرفی برای گفتن و دعوت به تیم ملی داشته باشم. با تمام قوا برای رسیدن دوباره به این خواسته تلاش می‌کنم و امیدوارم این شانس را دوباره پیدا کنم.

"نقشه صعود به قطر در جیب کیست؟ " عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که مطلبی در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی را در خود گنجانده است. نویسنده می‌گوید تنها نکته‌ای که برخی مواقع مایه امیدواری می‌شود، ایجاد روحیه‌ای عجیب در تیم ملی ایران در بازی‌های سخت و دشوار است. صعود ایران به جام جهانی فرانسه در شرایطی رقم خورد که حتی فدراسیون و دستگاه ورزش وقت کشور نیز امیدی به کسب نتیجه در ملبورن نداشتند اما ستاره‌های آن زمان فوتبال ایران در دیدار با استرالیا، نیمه دوم اعجاب انگیزی را ساختند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 458553

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران