Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@09:23:30 GMT

تبدیل گوشی اندروید به وبکم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۰۱۳

تبدیل گوشی اندروید به وبکم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،اپلیکیشن DroidCam پاسخ هر سه نیاز بالا را می‌دهد؛ ابزاری که می‌تواند گوشی اندرویدی یا آیفون شما را خیلی راحت به یک وب‌کم وایرلس تبدیل کند. محصول تیم DEV47APPS از طریق یک نرم‌افزار واسط رایانه‌ای می‌تواند گوشی شما را به یک وب‌کم وایرلس خیلی خوب و باکیفیت تبدیل کند که با نرم‌افزارهای مکالمه ویدیویی مثل اسکایپ هم سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

اما درویدکم چطور کار می‌کند؟ بگذارید مرحله به مرحله کار را پیش ببریم. نکته اول اینکه اپلیکیشن DroidCam دو نسخه دارد، یکی رایگان و حاوی تبلیغات و دومی نسخه پولی با قیمت پنج دلار که در آن خبری از تبلیغات نیست و ضمنا امکان استریم تصاویر با کیفیت 720p و فریم ریت بالا را به شما می‌دهد. پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه حرفه‌ای به نام DroidCam X است هر چند که با نسخه رایگان هم برای استفاده کوتاه مدت می‌توانید به نتیجه مطلوب برسید.

بعد از اینکه اپلیکیشن را روی گوشی دانلود کردید، باید کلاینت نرم‌افزاری‌‌ آن برای دسکتاپ را هم بگیرید. در حال حاضر درویدکم دو کلاینت ویندوز و لینوکس را آماده کرده که می‌توانید از وبسایت تیم سازنده دریافتشان کنید. متأسفانه این کلاینت هنوز برای مک منتشر نشده، بنابراین اگر آیفون داشته باشید فعلا ناچار به استفاده از کلاینت ویندوز هستید (البته گزینه دیگر استفاده از اپلیکیشنی مشابه به نام EpocCam است)

 

 

 

بعد از نصب کلاینت دسکتاپ حالا نوبت به ایجاد ارتباط بین گوشی و رایانه می‌رسد. اینجا باید توجه داشته باشید که هم گوشی و هم رایانه به یک وای فای واحد وصل شده باشند. در این صورت می‌توانید آی پی آدرس وای فای را از نسخه گوشی (که عددی مثل 192.168.1.91 است) بردارید و در کلاینت ویندوز وارد کنید و تمام. حالا گوشی و رایانه به هم متصل شده‌اند.

اینجا حواستان باشد که گزینه میکروفون را (اگر در رایانه ندارید) فعال کرده‌ باشید. درویدکم روی ویندوز معمولا توسط نرم‌افزارهای چت به عنوان وب‌کم شناسایی می‌شود و یک بار ری‌استارت ویندوز بعد از نصب برای حل مشکلات احتمالی‌اش کفایت می‌کند. اما ممکن است در استفاده از اپلیکیشن با مشکلاتی مثل تأخیر در تصویر یا صدا مواجه شوید که با دستکاری تنظیمات اپلیکیشن معمولا قابل بهبود هستند.

ضمن این که به غیر از اتصال به وای فای، همیشه می‌توانید روی اتصال با USB هم حساب باز کنید که کمی پردردسر‌تر است و راهنمای استفاده‌اش را می‌توانید در وبسایت DEV47APPS مطالعه کنید.

ولی به طور کلی استفاده از گوشی به عنوان وب‌کم با اپلیکیشنی مثل درویدکم تجربه جالبیست که از امتحان کردنش پشیمان نخواهید شد. درویدکم شاید بهترین اپلیکیشن ممکن برای این کار نباشد اما با امکاناتی که دارد، حتی در نسخه رایگان نظر شما را جلب خواهد کرد. برای دانلود نسخه‌های گوشی درویدکم می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپلیکیشن اندروید وبکم برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، دولت فدرال استرالیا و دولت ایالت کویینزلند حدود یک میلیارد دلار استرالیایی (۶۰۰ میلیون دلار آمریکایی) در یک استارت آپ رایانش کوانتومی به نام PsiQuantum سرمایه گذاری کرده اند تا نخستین رایانه کوانتومی مفید و کاربردی جهان را بسازند.

رایانش کوانتومی تاکنون به طور کلی فعالیتی مخصوص بخش خصوصی بوده که شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل، آی بی ام، مایکروسافت میلیون ها دلار در توسعه آن سرمایه گذاری کرده اند. جرمی اوبراین و تری رودلف محققان استرالیایی PsiQuantum را تاسیس کرده اند.

هرچند شرکت های درگیر ساخت رایانه های کوانتومی معتقدند نسل جدید این فناوری می تواند به سرعت مشکلات را حل کند اما تلاش های اولیه آنها برای نشان دادن عملکرد آن کاملاً با مشکلات دنیای واقعی فاصله دارد.

کتی فولی محقق ارشد این پروژه در این باره می گوید: رایانه های کوانتومی به زودی می توانند به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شوند و شیوه حل مشکلات مانند یافتن مسیرهای حمل ونقل، سازماندهی بنادر یا کنترل لجستیک برای المپیک ۲۰۳۲ بریزبن را دگرگون کند.

PsiQuantum اعلام کرده نخستین رایانه کوانتومی خطاپذیر جهان را می سازد که بدون خطا و برخلاف رایانه های کوانتومی فعلی است. این امر سبب می شود رایانه های کوانتومی برای مقاصد تحقیقات دفاعی و صنعتی کارآمد باشد.

PsiQuantum به جای استفاده از ابررساناها برای ساخت رایانه های کوانتومی، از روش همجوشی محور استفاده می کند که در آن فوتون ها به عنوان کیوبیت عمل می کنند و مانند رایانه های امروزی، روی تراشه های نیمه رسانا پردازش می شوند.

قرار است نخستین رایانه کوانتومی در مقیاس کاربردی یک میلیون کیوبیت فیزیکی داشته باشد و با استفاده از یک خنک کننده برودتی عمل می کند.

یکی از بنیانگذاران این استارت آپ اعلام کرد محققان کویینزلند از ۲۵ سال قبل روی درک فرایندهای فیزیکی رایانش کوانتومی تمرکز کرده اند. اما در دهه قبل این مشکلات قابل حل شدند.

کد خبر 6094041 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود