Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:58:41 GMT

دستگیری سارقی که جهیزیه عروس را دزدید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۰۷۱

دستگیری سارقی که جهیزیه عروس را دزدید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سبحانی اظهار داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت اماکن خصوصی و احشام در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ گلشهر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشت حدود ۹ ماه پیش فردی را که اهل یکی از شهرستان های همجوار بوده به عنوان نگهبان از محل نگهداری احشام خود بکارگیری کرده تا اینکه بعد از گذشت پنج ماه از حضور او متوجه شدم، هشت راس احشام به همراه مقادیر زیادی لوازم منزل متعلق به یکی از از بستگان که برای جهیزیه خریداری شده بود به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سبحانی تصریح کرد: بادریافت پرونده تحقیقات مقدماتی، با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی متهم که توسط صاحب کارش از کار برکنارشده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم وقتی با مستندات کارآگاهان که با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم بدست آمده بود روبرو می شود چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و اعتراف می کند که از حدود ۵ ماه پیش با توجه به اینکه شاکی به وی اعتماد داشته، از فرصت استفاده کرده و تعدادی از لوازم خانگی را به همراه احشام را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: پس از دریافت دستور قضائی اکیپی از کارآگاهان با هدایت و راهنمایی متهم به منزل وی مراجعه که در نهایت منجر به کشف تعدادی از اموال مسروقه شدند.

سرهنگ سبحانی گفت: حتماً از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنید و از بکارگیری افراد ناشناس بعنوان نگهبان اکیداً خودداری و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

بازرسی از واحدهای فروش ضایعات در گلپایگان

وی همچنین افزود: در راستای انتظام بخشی واحدهای صنفی به خصوص در نقاط حاشیه شهر، طرح بازرسی ازاین واحدها اجرایی شد.

وی افزود: در بازدید از تعداد سه گاراژ ضایعاتی مقداری اموال مسروقه مانند قطعات خودرو و باطری خودروهای سنگین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در این راستا سه سارق و یک خریدار اموال مسروقه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: سرکشی دائم و نظارت مستمر بر این مراکز ضمن کشف اموال مسروقه احتمالی، موجب کاهش وقوع سرقت‌ها می شود.

سرهنگ سبحانی تصریح کرد: بازگرداندن اموال مسرقه به مالکان در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس پس از کشف اموال مسروقه مالکان را شناسایی و نسبت به بازگرداندن اموال با هماهنگی قضائی اقدام خواهد کرد.

کد خبر 5084384

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت دستگیری سارق گلپایگان نیروی انتظامی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر هفته بسیج گرگان کمک مومنانه اموال مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس