Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بین‌المللی «عقلانیت، خداباوری و خداناباوری» از سوی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران و با محوریت مهم‌ترین مناقشات معرفتی در مسأله اثبات وجود یا عدم وجود خدا، روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، عموم اساتید و پژوهشگران حوزه فلسفه و الهیات می‌توانند چکیده مقاله‌های خود را حداکثر تا ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش، مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا پایان دی‌ماه است.
همایش بین‌المللی «عقلانیت، خداباوری و خداناباوری» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده است و چکیده و تمامی مقالات کامل پذیرفته‌شده در این همایش، در این پایگاه و نیز سامانه مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری (RICeST) نمایه خواهد شد. بدین ترتیب نویسندگان محترم مقالات همایش از امتیازات کامل این نمایه معتبر علمی برخوردار خواهند شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://rta.irip.ac.ir/ مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همایش خداباوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است

ایسنا/کردستان رییس شورای شهر سنندج گفت: سنندج مهد عقلانیت و آزاد اندیشی است.

 عزت رضایی عصر امروز در آئین افتتاحیه برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی هفته سنه در پردیس سینما بهمن سنندج اظهار کرد: سنندج، شهر شعر و موسیقی، شهر خلاق موسیقی جهان، شهر آزاداندیشی و زادگاه مستوره اردلان نخستین زن تاریخ نویس جهان اسلام و شهر مفاخر علم و ادب و هنر و فرهنگ است.

وی افزود: سابقه سکونت در شهر سنندج به گذشته‌های دور باز می‌گردد و سنندج فعلی در دوره صفوی و در روزگار شاه صفی در سال ۱۰۴۶ هجری قمری توسط سلیمان خان اردلان پایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه استاد سلطانی پژوهشگر و نویسنده مطرح و نام آور کشورمان به بهترین شیوه در مورد تاریخ و فرهنگ سنندج صحبت کردند گفت: صحبت در مورد سنندج در حضور چنین اساتیدی انار به اورامان بردن است از این رو تنها به بیان گوشه‌ای از برنامه‌های هفته سنه بسنده می‌کنم.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: در بیان جایگاه تاریخی و فرهنگی سنندج همین بس که سنندج زادگاه اساتید و اسطوره‌ها و بزرگ مردانی همچون استادان عندلبی‌ها، یوسف زمانی‌ها و قطب‌الدین صادقی‌ها است که تکیه‌گاه فرهنگ و هنر ایران است.

وی با بیان اینکه سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی در ایران است، گفت: سنندج از دموکرات ترین شهرهای در ایران است که نقش مهمی در پازل هنر و فرهنگ این سرزمین کهن داشته و دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود