Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@00:52:39 GMT

کرونا ساختار کوکاکولا را تغییر می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۵۰۱

کرونا ساختار کوکاکولا را تغییر می‌دهد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ برنامه‌های استراتژیک کوکاکولا برای درک بهتر مسیر کلی مصرف‌کنندگان در سال ۲۰۱۷ آغاز شد؛ اما حالا به گفته جان مورفی، مدیر مالی این شرکت، همه‌گیری، نیاز به این تغییرات را تسریع کرده است.

مورفی می‌گوید آنها می‌خواهند منابع را به‌درستی به بخش‌های موردنیاز اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی کافه‌ها، استادیوم‌های ورزشی و سالن‌های سینما که در آن نوشیدنی‌های کوکاکولا به فروش می‌رفت منجر به زیان‌های بزرگ برای این شرکت طی چند ماه اخیر شده است. درآمد این شرکت در ۳ماه سوم منتهی به ۲۵ سپتامبر با سقوط ۹ درصدی به ۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلار رسید. فروش این شرکت در ۳ ماه دوم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۲۸درصدی داشته است. این شرکت در ماه اکتبر اعلام کرد ۲۰۰ برند از ۵۰۰ برند خود را حذف می‌کند تا بتواند بخشی از بودجه را به کالاهایی که سوددهیِ بیشتری دارند، اختصاص دهد. سخنگوی این شرکت گفته است این برندها حتی پیش از همه‌گیری هم درآمدزایی نداشته‌اند و به همین دلیل شرکت آنها را رها می‌کند.

به گفته مورفی، این تغییرات ساختاری ظرف شش ماه آینده کامل خواهد شد. وی تاکید کرده است که کوکاکولا بازهم برندهای جدید به برندهای خود اضافه می‌کند اما آن دسته‌ای که سوددهی ندارند را رها می‌کند. دیگر شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی و نوشیدنی هم طی ماه‌های اخیر در محصولات خود بازبینی داشته‌اند. اغلب آنها به دنبال اضافه کردنِ محصولاتی هستند که مصرف‌کنندگان آگاه از سلامت را جذب کند. کوکاکولا در تغییرات خود، تعدیل نیرو هم داشته است. به گفته مورفی، این شرکت قرار است بیشتر به‌عنوان یک شبکه عمل کند که به بوروکراسی و درنتیجه نیروهای کمتری نیاز دارد. این شرکت همچنین در هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی هم بازبینی کرده است و تلاش می‌کند در این بخش هم هزینه‌ها را مدیریت کند. این بنگاه در سال‌های گذشته هزینه‌های زیادی را صرف تبلیغات کرده است؛ اما حالا همه‌گیری، وضعیت این کسب‌وکار را تغییر داده است.

پربیننده ترین کاهش ۲۵هزار تومانی قیمت گوشت قرمز ماسک‌های چینی ۶۰۰تومانی گوشت هم ارزان شد کاهش ۵۰درصدی فروش خشکبار و آجیل آشفتگی در توزیع مواد شوینده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کسب و کار مواد غذایی نوشابه نوشیدنی کوکاکولا شرکت کوکاکولا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد. "

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود