Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد لطیفی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت دانشمند صنعت هسته‌ای و دفاعی شهید «فخری زاده»، گفت: در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری را شاهد بوده‌ایم که در حوزه‌های مختلف علمی، دینی، نظامی در راستای دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام گام برداشته‌اند.

لطیفی در ادامه میرزا کوچک جنگلی را یکی از این مفاخر و اسوه‌های استکبارستیزی دانست و گفت: وی تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتنی بر دین و شریعت را پایه گذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اضافه کرد: لذا به مناسبت ایام شهادت میرزا کوچک جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، پویش «میرزا، سردار جنگل» برگزار می‌شود.

لطیفی با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل، افزود: میرزا کوچک مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت، لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزان و اسوه‌ها مهم و ضروری است.

وی، با برشمردن محورهای مسابقه، گفت: پیام مقام معظم رهبری به کنگره میرزا کوچک جنگلی در سال ۹۱ محور اصلی این مسابقه است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان، عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر گیلکی، تالشی و فارسی، نگارش متن ادبی، طراحی پوستر، ساخت کلیپ و نماهنگ، تهیه پادکست صوتی، خطاطی و نقاشی برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

لطیفی، ادامه داد: علاقه مندان آثار خود را می‌توانند از طریق پیام رسان بله به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ ۵ دی ماه ارسال کنند.

وی، برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه‌های اتحادیه استان عنوان و اضافه کرد: افراد به منظور همراهی در این پویش می‌بایست نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هشتگ #میرزا سردار جنگل و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan۵۸ اقدام کنند.

کد خبر 5084403

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری میرزا کوچک خان محمد لطیفی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای گرگان بوشهر هفته بسیج کمک مومنانه سردار جنگل میرزا کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا